• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Home

Customer Service Specialist

Région:

Puurs

Type de contrat:

Interim + Contrat à durée indéterminée

En ligne depuis:

20 October 2021

Offre expirée

Retour à la recherche

Client Description:
Onze klant, DSV Solutions, wereldwijd actief in transport via de weg, lucht en water en bovendien ook warehousing is voor de vestiging in Puurs op zoek naar een Customer Service Specialist. Dit mag een junior of een senior (meer dan 3 jaar ervaring) profiel zijn.
Job Description:
DSV biedt je een uitgebreid takenpakket aan:
- Je bent single point of contact voor de aan jou toevertrouwde DSV Key Account klanten en als aanspreekpunt behartig je alle transport gerelateerde vragen en opdrachten in nauw overleg met de operationele diensten.
- Je bewerkstelligt en monitort klantentevredenheid en klantenloyaliteit op een zeer hoog niveau.
- Je ontvangt de binnenkomende transportopdrachten, controleert de door de klant verstrekte gegevens, vraagt desgevallend bijkomende gegevens op bij de klant om tot slot de transportopdrachten door te geven aan de operationele diensten voor verdere planning.
- Je volgt de transportopdrachten op in het bedrijfseigen expeditiepakket.
- Je intervenieert indien transportopdrachten dreigen verkeerd uitgevoerd te worden ten aanzien van de vooropgestelde planning.
- Je bemiddelt op een respectvolle en professionele manier met klant en de operationele diensten met het oog op een aanvaardbare oplossing voor beide partijen.
- Je behandelt eventuele klachten en/of escalaties op een correcte en klantgerichte manier.
- Je administreert nauwgezet alle interventies degene later de basis vormen voor KPI-rapportage.
Candidate Profile:
- Logistieke achtergrond vereist door ervaring of opleiding.
- Professionele bachelor is een pluspunt maar geen vereiste.
- Je bent communicatief, assertief, klantgericht, proactief, zorgvuldig, flexibel en stressbestendig.
- Je hebt een internationale mindset en een affiniteit met supply chain management.
- Je bent een vlotte en diplomatische communicator met commercieel talent.
- Je beschikt over een goede kennis van het softwarepakket MS-Office en staat open voor nieuwe systemen.
- Je kan zowel autonoom als in teamverband werken.
- Je bent sterk in mondelinge en schriftelijke communicatie (Nederlands en Engels).
What Client Offers:
- Een voltijds contract van onbepaalde duur.
- Een marktconform salaris gekoppeld aan een stevig pakket extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, Ecocheques, woon-werkverkeer vergoeding.
- Een aangename en dynamische werkomgeving waar stilstaan achteruitgaan is.
- Een mooie toekomst in een internationaal sterk bedrijf met reële kansen op doorgroeien.

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie met uitstekende kansen om jezelf te ontplooien?

Solliciteer via de knop of stuur je CV door naar [email protected]!

Tot snel, Shauni van Manpower.


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Offre expirée

Retour à la recherche

Emplois similaires

  • Customer Service Specialist B-to-B - bachelor / master talen Duits

    Gent

    Lire la suite>

  • Customer Service specialist B to B - Benelux

    Gent

    Lire la suite>

  • Technical Service Specialist - machinebouwer

    Antwerpen

    Lire la suite>

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En