• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
    • Espace Client
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Home

Customer Service Manager - interieursector

Région:

Gent

Type de contrat:

Contrat à durée indéterminée

En ligne depuis:

10 May 2025

Offre expirée

Retour à la recherche

Client Description:

Manpower Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Dit is wat we doen. Welcome to a world of opportunity. 

Samen met onze klant, een retailspecialist binnen de interieursector, zijn we op zoek naar een CUSTOMER SERVICE MANAGER


Job Description:
  • Als Customer Service Manager ben jij de verantwoordelijk voor hun Customer Care afdeling, gevestigd op het hoofdkantoor in Gent.

  • Met jouw passie voor klantgerichte service en jouw talent voor leidinggeven, coach en motiveer je je teamleden om zowel service als sales te optimaliseren.

  • Je ontwikkelt de klantenstrategie en -visie, en zorgt voor een efficiënte dagelijkse werking binnen de afdeling.

  • Je bewaakt de KPI’s en stuurt bij waar nodig om zowel klanttevredenheid als bedrijfsresultaten te verbeteren.

  • Als ambassadeur van de CSAT en NPS scores, werk je samen met verschillende teams, zoals R&D en verkoop, om een consistente klantbeleving te waarborgen.

  • Daarnaast bied je inzichten in de budgetten en bepaal je de businessbehoeften voor dashboarding in samenwerking met onze interne business analist.

    Je rapporteert aan onze Head of Sales en hebt de mogelijkheid om echt een impact te maken op de toekomst 


Candidate Profile:
  • Je genoot minimum een bachelor of masteropleiding in combinatie met 5 jaar relevante ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur in customer care of customer service.
  • Je gaat proactief te werk, bent hands-on en een echte teamplayer.
    Tot slot ben je een uitstekende communicator in het Nederlands en heb je een zeer goede kennis van het Frans en Engels
  • Je streeft naar maximale klantentevredenheid
  • Verder heb je ervaring met projectmanagement 
  • Je bent een geboren people manager waarbij je ernaar streeft om elk teamlid naar een hoger niveau te tillen
  • Tot slot haal je energie uit strategisch én operationeel de handen uit de mouwen te steken

What Client Offers:

Je komt terecht bij een sterk groeiende retailer actief op de Belgische en Nederlandse markt.
Bij opstart mag je rekenen op de nodige opleidingen en begeleiding voor een zo goed mogelijke integratie naar het team toe
In ruil voor jouw inzet mag je rekenen op een vast contract, een competitief verloningspakket met een bedrijfswagen en andere extralegale voordelen.

Herken je jezelf in het gevraagd profiel? Aarzel dan niet en stuur uw cv naar [email protected] ter attentie van Linde

Bellen kan ook naar het nr 09 265 85 55 

Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en er kan rekening gehouden worden met eventuele langere opzegtermijnen


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Offre expirée

Retour à la recherche

Emplois similaires

  • Customer Service Teamleader - interieursector

    Gent

    Lire la suite>

  • logistiek bediende dispatch - tijdelijk tot eind september

    Gent

    Lire la suite>

  • Administratief bediende aankoop

    Gent

    Lire la suite>

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En