Client Description:
Wilt u uw commerciële en administratieve kennis en vaardigheden inzetten voor de veiligheid van particulieren en bedrijven? Zoek dan niet verder!
Voor onze klant, een bedrijf dat al meer dan tien jaar actief is op het gebied van brandbeveiliging en noodsystemen, zijn we op zoek naar een Verkoop & administratieve ondersteuning.Job Description:
Als Verkoop & administratieve ondersteuning u het verkoopteam, zorgt u voor een kwalitatieve opvolging en ziet u toe op het goede verloop van de commerciële en administratieve processen binnen de organisatie. Hiervoor voert u de volgende taken uit:
Beheer van klantendatabasesInvoeren van abonnementsprijzen en commissies;
- Zorgen voor de actualisering van klantgegevens:
- Annulering, wijziging van facturering en diensten, verandering van eigenaar, enz.
- De maandelijkse facturering van abonnementen (volgens contractuele afspraken) en van specifieke diensten (bijv. telefonische permanentie) voorbereiden, uitvoeren en versturen;
- Debiteuren opvolgen in samenwerking met de kredietcontroleur; dossiers voorbereiden voor kredietcontrole en kredietnota's opstellen;
- Indexering en fiscale attesten opstellen na verificatie van de betaling.
- Ondertekende contracten controleren en versturen.
- De lijst met factureringscommissies van installateurs opstellen en doorsturen.
- De status van de betaling van commissies opvolgen.
- Zorgen voor de consistentie van de gegevens tussen de besturings-, facturerings- en boekhoudsystemen.
- Regelmatig rapporten opstellen voor de filiaalmanager.
- Verwerken van de post en beheren van eventuele bestellingen.
Candidate Profile:
Beschikt u over de volgende kennis, vaardigheden en kwaliteiten? Dan bent u de persoon die wij zoeken!
- U hebt een diploma secundair onderwijs;
- Je bent tweetalig Nederlands/Frans en hebt kennis van het Engels;
- Je hebt kennis en vaardigheden op het gebied van financiële administratie;
- Je bent vertrouwd met het gebruik van computer- en telefoonsoftware;
- Je communiceert duidelijk en efficiënt;
- Je hebt een groot gevoel voor discipline en organisatie en weet je prioriteiten te stellen;
- Je bent punctueel en zelfstandig.
Onze klant biedt u:
- Een tijdelijk contract met mogelijkheid tot een vast contract;
- Een voltijds werkrooster van 37 uur per week;
- Een aantrekkelijk salaris;
- Reiskostenvergoeding, bijdrage in de vervoerskosten;
- Extralegale voordelen (groepsverzekering en ziekenhuisverzekering) – Bij een vast contract;
- De mogelijkheid om deel uit te maken van een bedrijf dat veiligheid hoog in het vaandel draagt.
Tot binnenkort!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123