• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Banner Default Image
Home

Verkoop & administratieve ondersteuning

Date published 23 September 2025

Interim + Contrat à durée indéterminée

Ganshoren

Off. People/ Secretary

Postuler

Reference: 3381773

Client Description:
Wilt u uw commerciële en administratieve kennis en vaardigheden inzetten voor de veiligheid van particulieren en bedrijven? Zoek dan niet verder! 

Voor onze klant, een bedrijf dat al meer dan tien jaar actief is op het gebied van brandbeveiliging en noodsystemen, zijn we op zoek naar een Verkoop & administratieve ondersteuning.Job Description:
Als Verkoop & administratieve ondersteuning u het verkoopteam, zorgt u voor een kwalitatieve opvolging en ziet u toe op het goede verloop van de commerciële en administratieve processen binnen de organisatie. Hiervoor voert u de volgende taken uit:

Beheer van klantendatabasesInvoeren van abonnementsprijzen en commissies;

  • Zorgen voor de actualisering van klantgegevens:
  • Annulering, wijziging van facturering en diensten, verandering van eigenaar, enz.
Facturering en financiële opvolging
  • De maandelijkse facturering van abonnementen (volgens contractuele afspraken) en van specifieke diensten (bijv. telefonische permanentie) voorbereiden, uitvoeren en versturen;
  • Debiteuren opvolgen in samenwerking met de kredietcontroleur; dossiers voorbereiden voor kredietcontrole en kredietnota's opstellen;
  • Indexering en fiscale attesten opstellen na verificatie van de betaling.
Contractbeheer en commissies
  • Ondertekende contracten controleren en versturen.
  • De lijst met factureringscommissies van installateurs opstellen en doorsturen.
  • De status van de betaling van commissies opvolgen.
Coördinatie en opvolging van systemen
  • Zorgen voor de consistentie van de gegevens tussen de besturings-, facturerings- en boekhoudsystemen.
  • Regelmatig rapporten opstellen voor de filiaalmanager.
Algemene administratie
  • Verwerken van de post en beheren van eventuele bestellingen.


 Candidate Profile:
Beschikt u over de volgende kennis, vaardigheden en kwaliteiten? Dan bent u de persoon die wij zoeken! 
  • U hebt een diploma secundair onderwijs;
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans en hebt kennis van het Engels;
  • Je hebt kennis en vaardigheden op het gebied van financiële administratie;
  • Je bent vertrouwd met het gebruik van computer- en telefoonsoftware;
  • Je communiceert duidelijk en efficiënt;
  • Je hebt een groot gevoel voor discipline en organisatie en weet je prioriteiten te stellen;
  • Je bent punctueel en zelfstandig.
What Client Offers:
Onze klant biedt u: 
  • Een tijdelijk contract met mogelijkheid tot een vast contract;
  • Een voltijds werkrooster van 37 uur per week;
  • Een aantrekkelijk salaris; 
  • Reiskostenvergoeding, bijdrage in de vervoerskosten;
  • Extralegale voordelen (groepsverzekering en ziekenhuisverzekering) – Bij een vast contract;
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een bedrijf dat veiligheid hoog in het vaandel draagt.
Geïnteresseerd? Stuur uw sollicitatie naar: [email protected] met vermelding van de functietitel of het referentienummer.

Tot binnenkort!


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Verkoop & administratieve ondersteuning

Date published 23 September 2025

Interim + Contrat à durée indéterminée

Ganshoren

Off. People/ Secretary

Postuler

Reference: 3381773

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En