Client Description:
Job Description:
Je voert en volgt alle transporten in jouw regio dagelijks op, tevens werk je proactief aan de planning voor de volgende dag.
Jouw dagelijkse communicatie met de chauffeurs, je collega’s alsook met onze klanten is van essentieel belang.
Je bent bezig met de administratieve afwikkelingen van jouw transporten.
Je bent verantwoordelijkheid voor alle preplanningen.Candidate Profile:
Je bent op zoek naar een grote dosis verantwoordelijkheidszin, kickt op die portie dagelijkse stress die planning met zich meebrengt en problemen proactief oplossen is vanzelfsprekend voor jou
Je hebt een bacheloropleiding afgerond in de logistiek. Professionele ervaring in een soortgelijke functie is een must.
Je beschikt over een zeer goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Kennis Duits, Frans en/of Italiaans is een groot pluspunt
Je beschikt over een sterke geografische kennis. Je hebt kennis van rij- en rusttijden, CMR- en ADR wetgeving binnen Europa.
MS Office ken je perfect.What Client Offers:
Na een geslaagde interimperiode ontvang je een contract van onbepaalde duur.
Je ontvangt een marktconform salaris en kan rekenen op talrijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques –en ecocheques, groeps –en hospitalisatieverzekering (bij vaste indiensttredeing), een laptop en flexibele werktijden.
Interesse? Stel je nu kandidaat online of via [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123