Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Ben jij een administratief talent op zoek naar een eerste job waarbij je je talenkennis kan gebruiken? Heb je een passie voor klantenservice en wil je deel uitmaken van een internationaal team? Zoek niet verder!
Voor een klant in Lievegem zijn we op zoek naar een tijdelijke customer service medewerker (mei-augustus)
Job Description:Als customer service medewerker maak je deel uit van het internationale team en ben je de ambassadeur van onze klanten
Als Customer Service Medewerker sta je in voor het order fullfillmentproces (vanaf einde productie t.e.m levering), om een vlotte en professionele service aan de eindklant te bieden.
- Je geeft orders en staalaanvragen correct in en volgt deze op, om de door de klanten bestelde producten in de juiste hoeveelheid en op de juiste plaats en tijdstip uit te leveren. Je bent hierbij aanspreekpunt voor de externe en interne klant.
- Je communiceert tekorten aan de klant en stemt af over eventuele nalevering. Je contacteert bij afwijkingen in hoeveelheden tussen (promo) inschatting van order de klant en/of KAM om bij te sturen, zodat tekorten/overstocks vermeden worden.
- Je volgt de orders op die geblokkeerd worden omwille van overschrijding van de betalingslimiet in overleg met finance, KAM en/of sales manager.
- Je verwerkt inschattingen van promotionele volumes, volgt lopende promoties op en stemt af met sales support bij afwijkingen. Je volgt producten met een korte houdbaarheidsdatum op in samenspraak met de klant.
- Je registreert alle logistieke afwijkingen en klachten en volgt deze intern op om een oplossing te bieden.
- Je bewaakt de voorraad bij logistieke partners en zorgt voor de afwerking van de openstaande orders.
- Je stemt afwijkende leveringsschema’s op met klanten/logistieke partners en planners.
- Je zorgt voor een correcte administratie en houdt klantendossiers en informatie up-to-date (sales order entry assortimenten, klantenassortimenten, productomschrijvingen, productnummers…) en staat in voor het aanmaken van nieuwe leveringsadressen (in samenwerking met Data Support).
- Je werkt nauw samen met de andere afdelingen zoals Sales Support, Key Account manager, Planners, Boekhouding.
- Je bent een administratief en organisatorisch talent: een snelle én accurate werkwijze behoren tot je sterke troeven.
- Je hebt ervaring in customer service of op een commerciële binnendienst waardoor je je snel kan inwerken
- Je communiceert professioneel in het Nederlands en Frans. Indien je kennis hebt van het Duits is dit een pluspunt.
- Je behandelt met plezier alle klantendossiers en je werkt heel nauwgezet
- Je bent snel beschikbaar en bereid om je te engageren tot eind augustus
- Tot slot ben je klantgericht, proactief en weet de juiste prioriteiten te stellen.
- Je komt terecht in een boeiende omgeving in een stabiele, innovatieve en een vooruitstrevende bedrijf met internationale uitstraling.
- Jouw collega’s staan klaar om je met open armen te ontvangen en hun ervaring met jou te delen. Een warme sfeer en persoonlijke aanpak zorgen ervoor dat je helemaal mee op koers zit.
- Je krijgt een ruime inwerk- en overdracht periode zodat je vlot je weg vindt binnen deze veelzijdige functie.
- Je kunt uiteraard rekenen op een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques
- Mogelijkheid tot 1 à 2 dagen thuiswerk
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123