Client Description:
Voor onze internationale klant in de technologische sector te Zaventem zijn we op zoek naar een tijdelijk administratief medewerker orderopvolging, voor een periode van 1 tot meerdere maanden!
Job Description:
Als tijdelijk administratief medewerker orderopvolging, sta je in nauw contact met klanten en fabrieken (telefonisch en schriftelijk). Je voert orders in, maakt orderbevestigingen aan voor klanten, bevestigt de leveringstermijnen en biedt alternatieven mocht de initiële levertermijn niet overeenkomen met de vraag van de klant. Daarnaast verzorg je ook de facturatie en volg je actief openstaande betalingen op. Zo zorg je ervoor dat klanten hun facturen tijdig betalen. Verder bewaak je openstaande disputen en zorg je voor een adequate en snelle oplossing. Tot slot sta je eveneens in nauw contact met interne diensten van op verscheidene locaties voor een correcte administratieve afhandeling.
Candidate Profile:
Spreek en schrijf je zeer goed Nederlands en Frans en heb je daarnaast ook een goede kennis Engels? Kan je vlot met klanten omgaan, ben je communicatief & administratief sterk? Ben jij stressbestendig, georganiseerd en werk je accuraat? Ervaring met SAP of een andere ERP-programma is een zeer grote plus, net als ervaring in order handling, supply chain of customer service!
Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!
What Client Offers:
Je komt terecht in een boeiend bedrijf met een gevarieerd en uitdagend takenpakket. Je loon is conform je ervaring en je ontvangt een tijdelijk interimcontract, dat tot meerdere maanden verlengd kan worden.
Interesse? Solliciteer dan snel via onze website of stuur je cv naar [email protected] Meer info? bel 02/709.09.70
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123