Client Description:
Onze klant is een winkelketen met meer dan 50 winkels in ons land! Heb jij een passie voor retail, fashion en administratie? Dan is dit een ideale job voor jou!
Job Description:
- Je bent de verbindende schakel tussen filialen en het hoofdkantoor voor administratie en projecten.
- Je bewaakt de voortgang van de retail-jaarkalender en werkt hiervoor samen met verschillende afdelingen.
- Je stelt samen met de visual merchandising instructies op voor de filiaalmedewerkers.
- Je beheert de werknemersapp voor allerhande communicatie.
- Je fungeert als hulplijn voor de filiaalmedewerkers.
- Je neemt actief deel aan commerciële vergaderingen en komt met verbetervoorstellingen.
- Je draagt bij aan een open en prettige werksfeer.
Candidate Profile:
- Je bent een bruggenbouwer, een strensbestendige werker en een positief ingesteld persoon met een kritische kijk en een vlotte babbel.
- Je durft initiatief te nemen, snel te schakelen en zelfstandig te werken.
- Je bouwde een relevante werkervaring op waarbij mondelinge en schriftelijke communicatie, servicegericht werken en organiseren dagelijks aan bod kwamen. Ervaring in retail is een zeer grote troef!!!
- Kennis van het Frans en Engels is een plus!
- Je kan je verplaatsen naar het centrum van onze grootste modestad, Antwerpen!
What Client Offers:
- Je komt terecht in een internationaal bedrijf met een open, inclusieve sfeer.
- Je werkt voltijds (36u/week).
- Je loon is bespreekbaar en afhankelijk van de ervaring die je kan voorleggen.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123