Client Description:
Onze klant, een groeiend bedrijf in facility solutions, is op zoek naar een receptionist(e) om de continuïteit te garanderen.
Job Description:
Als receptionist(e) ben je verantwoordelijk voor een breed takenpakket. Je ontvangt bezoekers en medewerkers op een professionele manier en zorgt voor een goed onthaal. Daarnaast beheer je de telefooncentrale en beantwoord je inkomende oproepen. Ook het opvolgen van inkomende e-mails en post, het reserveren van vergaderzalen en het bestellen van lunch behoren tot jouw takenpakket. Je bent bereid om op verschillende werkplaatsen te presteren.
Candidate Profile:
Als receptionist(e) ben je perfect tweetalig Frans/Nederlands en heb je een zeer goede kennis van het Engels. Je hebt een verzorgd voorkomen en bent flexibel. Je hebt kennis van MS office en bent in staat om de verschillende toepassingen bij klanten snel onder de knie te krijgen. Je bent sociaal en leergierig en in het bezit van een diploma secundair of hoger onderwijs. Je hebt minimum 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
What Client Offers:
Onze klant biedt jou reële mogelijkheden voor initiatief en ontwikkeling in een stabiele en aangename werkomgeving. Je krijgt een salaris in lijn met je ervaring en een reeks extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.
Heb jij een positieve energie en professionaliteit? Hou jij van sociaal contact en bied je graag een luisterend oor? Wil jij deel uitmaken van een dynamisch en enthousiast team? Solliciteer dan snel als vliegende receptionist(e)!
Stuur je CV naar ons op en wie weet ben jij binnenkort de persoon die wij zoeken!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123