Client Description:
Voor onze klant, gelegen in Brussel zijn wij opzoek naar een enthousiaste Receptionist(e). Onze klant is een internationaal toonaangevend bedrijf en biedt onderandere facility managementdiensten en receptiediensten aan.
Is dit een job voor jou? Lees dan zeker verder!
Job Description:
Als receptionist(e) leidt je de lokale activiteiten in het saleskantoor in Brussel. Je zorgt voor een optimale medewerkers- en klantenervaring. Jij zorgt ervoor dat alle faciliteiten functioneren en worden onderhouden volgens de hoogste standaard en te allen tijde voldoen aan alle eisen. Hierbij rapporteer je steeds aan de Service Manager.
Verder zal je instaan voor onderandere:
- Facilitaire dienstverlening: je geeft continu feedback over eventuele reparaties, voert regelmatig controles uit op kantoor en zorg ervoor dat er aan de schoonmaaknormen wordt voldaan, zorgen voor een vlotte uitvoering van diensten of leveringen door externe leveranciers op kantoor
- Hospitality: zorgen voor een uitstekende klanttevredenheid bij het verlenen van service aan de Salesforcemedewerkers, of bij externe vergaderingen of evenementen die op kantoor worden georganiseerd
- Refreshment Program: bouw nieuwe en onderhoud bestaande relaties met alle leveranciers van Food & Beverage, zorg ervoor dat de lokale voedselhygiëne en gezondheids- en veiligheidsvoorschriften worden nageleefd, onderhoud en controleer de functionaliteit van keukenapparatuur
- Mail service: in en uitgaande mails behandelen en forwarden naar de juiste personen, Het voorbereiden van verzending van bedrijfspakketten en speciale aangetekende post
- Gezondheid en veiligheid op de werkplek: zorgen voor de naleving van de voorschriften
- Heel aantal bijkomende taken: deelnemen aan werkgroepen, samenwerken met de IT dienst, aantal communicatieve en rapporteringstaken
Candidate Profile:
Wie ben jij?
- Je spreekt vloeiend Engels en basiskennis Frans; je bezit over sterke communicatieve vaardigheden
- Bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur in Business, Marketing, Hospitality of andere gerelateerde opleidingen.
- Je hebt minimum 3 jaar ervaring in soortgelijke functie
- Ervaring met klantenservice is vereist
- Je bezit administratieve vaardigheden
- Je kan goed overweg met de computer
- Je bent goed in timemanagement en probleemoplossend denken
What Client Offers:
Onze klant biedt een uitdagende baan als Receptionist(e) in een dynamische en groeiende organisatie. Je krijgt de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen en bij te dragen aan de groei van het bedrijf. Daarnaast bieden ze een marktconform salaris aan.
Interesse? Stuur dan snel jouw cv naar [email protected] of bel voor meer info 02/ 709 09 70!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123