Client Description:
BEDIENDE ORDER MANAGEMENT
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant!
Voor onze klant, een internationale speler in de medische sector, zijn we op zoek naar een TIJDELIJK BEDIENDE ORDER MANAGEMENT
Job Description:Hoe ziet jouw takenpakket eruit op de afdeling order management?
Als order management representative bent u verantwoordelijk voor een correcte, volledige en tijdige invoer, toewijzing, bevestiging en opvolging van bestellingen voor de klanten in het Midden-Oosten, Africa en CIS regio.
Je staat in voor het invoeren van alle orders in het systeem. Identificatie, communicatie en follow-up van de bestelling item gerelateerde problemen. Je zal leveringen en facturatiegegevens bevestigen. Vooral intern zal je contact hebben, je hebt geen contact met klanten. Je zorgt dus voor een kwalitatieve end-to-end orderverwerking.
Bij voorkeur behaalde je een A2/bachelor diploma in een logistieke richting. Je bent geboeid door een internationale werkomgeving. Je bent nauwkeurig, klantgericht, gestructureerd, resultaatgericht, kostenbewust en een teamplayer maar kan ook zelfstandig te werk gaan.
Je spreekt perfect Engels, vloeiende kennis Nederlands is geen must! Kennis Russisch en Frans is een pluspunt. Daarnaast kan je ook vlot overweg met MS Office en indien kennis ERP is dit zeker een pluspunt!
Je bent onmiddellijk beschikbaar en je staat open om een tijdelijke opdracht van op zijn minst 6 maanden uit te oefenen.
What’s in it for you?
- Aantrekkelijke verloning op basis van jouw ervaring
- Tal van extra legale voordelen
- Tijdelijke opdracht van 6 maanden
- EXCLUSIEF bij Manpower: Benefits@Work = hoge online kortingen
- EXCLUSIEF bij Manpower: Manpower Academy = gratis bijscholing
Vragen over de functie of toch op zoek naar iets anders? Stel ze via maya.vanverre@manpower.be
Toch niet wat je zoekt? Bekijk dan zeker onze andere vacatures via onze Manpower website!