Beschrijving van de klant:
Wilt u uw kennis en vaardigheden inzetten bij een belangrijke speler in de Belgische banksector? Zoek dan niet verder!
Voor onze klant zijn we op zoek naar een OPS Account Admin.
Functieomschrijving:
U bent verantwoordelijk voor het openen, beheren en sluiten van verschillende rekeningen (klanten, leveranciers, enz.).
Dat betekent:
- Zorgen voor het aanmaken, annoteren, wijzigen van gegevens en sluiten van rekeningen in overeenstemming met de interne procedures van de bank;
- De gegevens invoeren in het boekhoudsysteem;
- Zorgen voor de conformiteit, juistheid en integriteit van de gegevens;
- De registratie van de boekingen controleren, evenals de overeenstemming tussen het hulpgrootboek van de klantenrekeningen en het algemeen grootboek.
Kandidaatprofiel:
Beschikt u over de volgende kennis, vaardigheden en kwaliteiten? Dan bent u de persoon die wij zoeken!
- U hebt een bachelordiploma;
- U spreekt Frans en hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en/of Engels;
- U hebt ervaring in een administratieve functie in de banksector;
- Je bent vertrouwd met het gebruik van Office Suite.
Wat de klant biedt:
Onze klant biedt u:
- Een tijdelijk contract van 3 maanden (december 2025 - februari 2026);
- Een voltijds dienstrooster;
- Een salaris volgens barema;
- Maaltijdcheques en vergoeding van uw vervoerskosten
Geïnteresseerd? Stuur uw sollicitatie naar: [email protected]. Vergeet niet de naam van de functie of het referentienummer te vermelden :)
Tot binnenkort!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123