Client Description:
Onze klant is een gevestigde, toekomstgerichte federatie met een lange geschiedenis en een duidelijke maatschappelijke rol. Ze ondersteunen en vertegenwoordigen hun leden in een technische en innovatieve sector die volop in beweging is. Vanuit hun hoofdkantoor in Evere bieden ze een sterke dienstverlening aan bedrijven verspreid over heel België. Ter versterking van hun team zoeken ze een dynamische Management/Office Assistant die administratief sterk is en graag meedenkt binnen een hecht team.Job Description:
Als Management/Office Assistant ben je een onmisbare schakel in het dagelijkse reilen en zeilen van de organisatie. Je combineert administratieve nauwkeurigheid met klantgerichtheid en organisatorisch talent.
Jouw takenpakket omvat o.a.:
-
Ondersteunen van de directie met o.a. agendabeheer, vergaderingen en eventplanning
-
Organiseren van vergaderingen (zalen, tolken, uitnodigingen) en voorbereiden van communicatie
-
Eerste aanspreekpunt voor inkomende telefoons en e-mails
-
Administratieve opvolging van de leden en up-to-date houden van de ledenadministratie
-
Beheer en kwaliteitsbewaking van data in digitale tools
-
Aanpassingen op interne platformen en opvolging van interne procedures
-
Bijdragen aan een optimale ledenervaring met een klantgerichte houding
-
Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring
-
Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans (gesproken en geschreven)
-
Je bent administratief sterk, nauwkeurig en werkt gestructureerd
-
Je bent vlot met MS Office (Outlook, Word, Excel)
-
Affiniteit met databeheer en logisch inzicht in het gebruik van CRM (Microsoft Dynamics of gelijkaardig – kennis van de logica volstaat)
-
Je bent leergierig, denkt actief mee en houdt van samenwerken in een klein team
-
Ervaring met klantencontacten en CRM is een meerwaarde
-
Een voltijdse of 4/5e functie met vaste werkuren
-
Interimcontract met optie vast (vast contract na 120 werkdagen)
-
Competitief loonpakket tussen €3000 - €4000 bruto/maand, afhankelijk van ervaring
-
Maaltijdcheques van €8/dag en ecocheques
-
Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering vanaf vast contract
-
Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week na de inwerkperiode
-
Werken in een stabiele, warme organisatie waar groei, begeleiding en betrokkenheid centraal staan
-
Goed bereikbaar kantoor in Evere (nabij Diegem), vlot bereikbaar met het openbaar vervoer
Heb jij interesse om als Management/ Office assistant te starten? Stuur nu je CV naar [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123