Client Description:
ManpowerGroup®, het toonaangevende wereldwijde bedrijf voor personeelsoplossingen, helpt organisaties te transformeren in een snel veranderende wereld van werk door het talent te vinden, te beoordelen, te ontwikkelen en te beheren waarmee ze kunnen winnen.
We ontwikkelen elk jaar innovatieve oplossingen voor honderdduizenden organisaties, die hen bekwaam talent bieden en tegelijkertijd zinvolle, duurzame werkgelegenheid vinden voor miljoenen mensen in een breed scala van industrieën en vaardigheden.
Onze deskundige merkenfamilie - Manpower®, Experis®, Jefferson Wells®, ManpowerGroup® Solutions, FuturSkill® en Right Management®– creëert substantieel meer waarde voor kandidaten en klanten in 80 landen en gebieden en doet dit al 70 jaar.
Job Description:
De Management Assistant ondersteunt de leden van het BeLux Leadership Team bij alle coördinerende, administratieve en communicatieve taken. Hij / zij treedt op als rechterhand van het Leadership Team en is verantwoordelijk voor het organiseren van activiteiten, het beheren van informatie, communicatie en correspondentie. De Management Assistant is verantwoordelijk voor het tijd- en prioriteitsmanagement van het Leadership Team. Hij of zij heeft inzicht in de kernactiviteiten en strategieën van het bedrijf en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.
Je werkt in een pool om het BeLux Leadership Team bij te staan door:
- Agenda beheren
- Reizen coördineren
- (PowerPoint) presentaties maken
- Schrijven van externe of interne communicatie over verschillende onderwerpen
- Organiseren van interne en externe bijeenkomsten
- Opvolging en verificatie van verschillende rapporten
- Een sleutelrol spelen in administratie en communicatie
- Afhandelen van telefoongesprekken en opzetten van conferentiegesprekken
- Evenementen organiseren in samenwerking met andere teams.
Candidate Profile:
Je bent vloeiend in Nederlands, Frans en Engels (zowel mondeling als schriftelijk).
Je hebt een diploma in Office Management en /of Communicatiemanagement, of gelijkwaardig door ervaring.
Qua IT-kennis gebruik je de Microsoft O365-omgeving (SharePoint, OneDrive, Excel, Word, PowerPoint en Outlook) aan een gevorderd niveau.
De belangrijkste competenties die nodig zijn voor de functie:
- - Mogelijkheid om te multitasken en prioriteiten te stellen
- Precies en gefocust
- Goed georganiseerd en gestructureerd
- Sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden om op een professionele en constructieve manier verbinding te maken met alle partijen binnen het bedrijf
- Sterke schriftelijke communicatieve vaardigheden om duidelijke en boeiende teksten te schrijven
- Bekwaamheid om zaken vertrouwelijk en discreet te behandelen
- Zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken
- Flexibel en stressbestendig
- Werkervaring in een IT-omgeving is een pluspunt
What Client Offers:
Wat maakt de baan aantrekkelijk? Deel uitmaken van een toonaangevend bedrijf in de wereld van werk. Een boeiende functie dicht bij het leiderschapsteam en het bedrijf in een snel veranderende omgeving. Hoge mate van autonomie en verantwoordelijkheid.
We bieden je een vast contract aan, voltijds, met een aantrekkelijk salarispakket en veel extralegale voordelen.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123