Client Description:
- Basisgegevens invoeren in Excel
- Beheer van fysieke post en mailbox
- Beheersing van Microsoft Office: (Excel, PowerPoint, Outlook, Teams)
- Creëren van boodschappenlijstjes, catering bestellen, evenementen organiseren, administratieve en logistieke organisatie van vergaderingen (agenda, uitnodigingen, catering bestellen, planning, ...)
- Beheer van periodieke vergaderingen, agenda voorbereiden, aanwezigheid bij de vergadering, presentaties, vergadernotities, opvolging van actiepunten
- Kantoorbenodigdheden bestellen, beheer van badges (inname/uitgifte)
- Archiveren en klasseren
Job Description:
- Diploma in administratief beheer of gelijkwaardige ervaring
- Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring
- Beheersing van computertools (Word, Excel, SP, PowerPoint, Outlook)
- Goede beheersing van het Frans met een goed niveau van Nederlands (minimaal B2)
Candidate Profile:
- Nauwkeurigheid en stressbestendigheid
- Professionaliteit
- Snelheid van leren
- Autonomie
- Nauwgezetheid
What Client Offers:
- Start: zo snel mogelijk voor een periode van 3 maanden
- Salaris: 3.281,10 euro bruto/maand (salaris kan worden herzien op basis van ervaring van de kandidaat)
- Reden: Vervanging van een vaste medewerker
- Werklocatie: Pike - Boulevard Industriel 14 - 1070 Anderlecht
- Werkrooster: 39 uur per week
- Divisie: BUX
- Afdeling: -
- Dienst: Administratie & Management Assistentie
Als je denkt dat je de perfecte kandidaat bent voor deze functie, stuur dan je CV naar dit adres: [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123