• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
    • Espace Client
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Home

Inside sales coordinator

Région:

City of Brussels

Type de contrat:

Interim + Contrat à durée indéterminée

En ligne depuis:

24 March 2025

Postuler Imprimer Enregistrer

Client Description:
Hou je van verkoopdynamiek, verkoopondersteuning en het garanderen van de kwaliteit van de geleverde diensten aan klanten? 

Voor onze klant, een leider in duurzame voeding met als missie de levenskwaliteit van hun medewerkers en klanten te verbeteren, zijn we op zoek naar een Inside Sales Coordinator.
 
Job Description:
Als Inside Sales Coordinator ondersteun je het verkoopteam om de kwaliteit en effectiviteit van onze aanbiedingen te garanderen.
Je belangrijkste taken zijn :

  • Het beheren van offertes en aanbestedingen: het analyseren van specificaties en verzoeken van klanten, het verzamelen en controleren van essentiële informatie, het coördineren met de verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat offertes conform en effectief zijn.
  • Schrijven en vertellen: complete offertes opstellen (100 tot 400 pagina's) die de diensten in de verf zetten (toegang tot een gecentraliseerde bibliotheek);
  • Deadlines bewaken en administratief beheer: rigoureuze organisatie om strikte deadlines te halen, dossierbeheer en bewaking;
  • Digitalisering en AI: processen optimaliseren door het gebruik van AI-tools (ChatGPT en andere) om de productiviteit en kwaliteit van offertes te verbeteren;
  • Opmaak en visuele impact: duidelijke en aantrekkelijke PowerPoint-presentaties maken.
  • Teamwerk en samenwerking: constante interactie met de verschillende afdelingen om de relevantie en kwaliteit van de voorstellen te waarborgen.

 
Candidate Profile:
Beschik je over de volgende vaardigheden en kwaliteiten? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
  • Je spreekt Nederlands en hebt een zeer goede beheersing van het Frans en een goede kennis van het Engels;
  • Je hebt een bachelordiploma in communicatie, marketing, bedrijfskunde of een gelijkaardige richting, of relevante ervaring.
  • Kennis van aanbestedingen en bestekken is een grote troef;
  • Je hebt uitstekende administratieve vaardigheden: georganiseerd, punctueel en nauwgezet;
  • Je hebt oog voor detail en kritische analyse, waardoor je in staat bent de relevantie van de inhoud te controleren en ervoor te zorgen dat aan de verwachtingen van de klant wordt voldaan;
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden; 
  • Je bent vertrouwd met het Microsoft Office-pakket, met name PowerPoint;
  • Je bent proactief en samenwerkingsgericht;
  • Je hebt een grote interesse in AI-tools en de digitalisering van processen (ChatGPT, automatisering, enz.).
  • Je hebt oog voor detail en een talent voor organisatie.

 
What Client Offers:
Onze klant biedt: 
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract 
  • Een fulltime rooster van 38 uur per week
  • Flexibele werktijden tussen 7.00 en 9.00 uur, waarbij de dag eindigt tussen 15.00 en 17.00 uur (30 minuten pauze)
  • Salaris: Tussen €3.100 en €4.000 bruto per maand (afhankelijk van profiel)
  • Voordelen: maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques (€250/jaar), groeps- en tandartsverzekering, 24 vakantiedagen, alle vervoermiddelen betaald (als onderdeel van een vast contract).

Wilt u uw vaardigheden inzetten voor een dynamisch en gestructureerd bedrijf? Dan horen we graag van je op [email protected]


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Postuler Imprimer Enregistrer

Emplois similaires

  • Inside Sales Officer

    Vilvoorde

    Lire la suite>

  • INSIDE SALES MEDEWERKER

    Willebroek

    Lire la suite>

  • INSIDE SALES MEDEWERKER

    Willebroek

    Lire la suite>

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En