Client Description:
Voor onze klant – een familiale groep actief in de vleesindustrie zoeken we een hands-on HR Manager
Job Description:
Je bent verantwoordelijk voor:
- De volledige personeelsadministratie en payroll van zowel arbeiders als bedienden
- Het beheer van het tijdsregistratiesysteem en de correcte verwerking van gegevens richting het sociaal secretariaat.
- De opvolging van uitzendkrachten, inclusief contacten met het uitzendkantoor en de bijhorende administratie.
- Het volledige rekruterings- en selectieproces van arbeiders en bedienden, inclusief onboarding en administratieve opvolging.
- Het beheer van HR-administratie, arbeidsreglementen, contracten en verzekeringen.
- De aanvragen rond thematische verloven, tijdskrediet, wijzigingen in arbeidsregime, economische werkloosheid, checkin@work, …
- Het opvolgen en implementeren van sociale wetgeving binnen het HR-beleid.
- De communicatie met de syndicale vertegenwoordiging.
- De rol van sparringpartner voor de productieverantwoordelijken en aanspreekpunt voor medewerkers bij HR-gerelateerde vragen.
- Het organiseren van personeelsfeesten, teambuildingsactiviteiten, enzovoort.
- Je maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de CEO.
- Bachelor in Human Resources of gelijkwaardige ervaring.
- Grondige kennis van sociale wetgeving en ervaring met payroll en rekrutering.
- Communicatief sterk en organisatorisch onderlegd.
- Empathisch, maar ook assertief in de omgang met medewerkers.
- Vlotte kennis van het Nederlands met een goede kennis van Frans en Engels.
- Bereidheid tot regelmatige verplaatsing naar de site in Veurne.
- In het bezit van rijbewijs B.
- Een voltijdse, gevarieerde functie binnen een warme en familiale onderneming waar persoonlijke ontwikkeling, groei, diversiteit en inclusie centraal staan.
- Een vlakke bedrijfscultuur met korte communicatielijnen.
- Dagwerk van maandag tot vrijdag.
- Marktconforme verloning op basis van profiel en ervaring.
- Een uitgebreid pakket extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, ADV-dagen.
- Firmawagen, smartphone en laptop.
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een enthousiast team van ondernemende collega’s.
- Je werkt voornamelijk vanuit de vestiging in Gavere
Voel jij je aangesproken tot deze job? Neem contact op via [email protected].
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123