Client Description:
Wil jij je expertise en persoonlijke benadering inbrengen in een bedrijf dat zich inzet om de verzekeringswereld menselijker te maken?
Wil je een centraal punt van communicatie en ondersteuning zijn voor je team? Zoek dan niet verder!
Voor onze klant, een bedrijf dat actief is in de bank- en verzekeringssector, zijn we op zoek naar een Facility Agent.
Job Description:
Je belangrijkste taken zijn
- Dagelijks operationeel beheer van de locatie: zorgen voor de goede werking van de kantoren en reageren op alle facilitaire verzoeken (netheid, beveiliging, onderhoud, receptie, enz.).
- Coördinatie van externe dienstverleners: toezicht houden op de beveiliging, de schoonmaak, de catering, enz. en zorgen voor de kwaliteit van de diensten en de naleving van de normen.
- Onderhoud en veiligheid van de gebouwen: regelmatige inspecties uitvoeren, kleine reparaties beheren of technische interventies plannen met dienstverleners, zorgen dat de veiligheidsprotocollen worden nageleefd.
- Interne logistiek: vergaderzalen en interne evenementen organiseren (meubilair, apparatuur), voorraden beheren, interne verhuizingen uitvoeren en werkplekken inrichten.
- Veelzijdige ondersteuning: optreden als eerste contactpunt voor alle facilitaire verzoeken, snel reageren op noodsituaties of onvoorziene gebeurtenissen en optreden als tijdelijke doorgeefluik voor de Facility Manager.
Beschik je over de volgende vaardigheden en kwaliteiten? Top !
- Vlotheid in het Frans EN het Nederlands, Engels is zeker een pluspunt!
- Eerdere ervaring in een gelijkaardige rol in kantoor- of facilitymanagement
- Reactief, oplossingsgericht, in staat om te gaan met het onverwachte en noodsituaties
- Uitstekende interpersoonlijke vaardigheden, servicegericht en proactief
- Beschikbaar om elke dag op locatie in Brussel te werken (fysieke aanwezigheid vereist)
- Autonoom, georganiseerd, op je gemak in een dynamische, veelzijdige omgeving
Onze klant biedt u:
- Een contract van minimaal 3 maanden
- Een salaris tussen €3.500 en €4.500
- Een lonende opdracht in een dynamisch bedrijf in hartje Brussel
- Een sleutelrol in de continuïteit van de activiteiten tijdens een overgangsperiode
- Een menselijke, professionele en collaboratieve werkomgeving
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123