Client Description:
Onze opdrachtgever, actief in de dienst na verkoop binnen de farmaceutische sector, is gevestigd in EPPEGEM. Als toonaangevende speler staat deze organisatie bekend om zijn hoogwaardige dienstverlening in de gezondheidszorg.Job Description:
Wat zijn je taken?
Als Medewerker Dienst na Verkoop in EPPEGEM ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van telefoonoproepen en e-mails van klanten met vragen over diverse dienstverleningen, waaronder standaardbestellingen en laboratoriumbestellingen.
Jouw taken omvatten ook het centraliseren van klachten, het oplossen van problemen en het proactief informeren van klanten over wijzigingen en leveringen.
Daarnaast behoort het zoeken naar kredieten, opvolgen van bestellingen en waarschuwen van het management bij terugkerende problemen tot jouw verantwoordelijkheden.Candidate Profile:
Welke profiel zoeken wij?
- Stressbestendig, communicatief en assertief.
- Tweetalig NL/FR.
- Vlot met nieuwe programma's werken.
- Zelfstandig kunnen werken en prioriteiten stellen met behoud van overzicht.
- Streven naar optimale klanttevredenheid.
- Ervaring als customer service medewerker is een pluspunt.
- Competitief Salaris: Een aantrekkelijk salaris in overeenstemming met de geldende barema's, waardoor jouw inzet en toewijding erkend worden.
- Uitdagende Werkomgeving: Een dynamische en uitdagende werkomgeving waar jouw relationele vaardigheden en professionalisme de sleutels tot succes zijn.
- Flexibele Werktijden: Flexibiliteit in werktijden om een goede balans tussen werk en privé mogelijk te maken.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123