Client Description:
Manpower Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Dit is wat we doen. Welcome to a world of opportunity.
Samen met onze klant, een grote moderne onderneming met internationale activiteiten gelegen in het Zuiden van Gent, zijn we op zoek naar een customer service medewerker voor de retailklanten
Job Description:
- Als customer service medewerker sta in nauw contact met alle retail klanten en zorg je voor een vlot verloop van retail order to cash proces
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het stockbeheer waarbij je gepaste en preventieve acties onderneemt en bijstuurt waar mogelijk
- Je onderhoudt op regelmatige basis contact met klanten waarbij je informatie verzamelt mbt promoties, de logistiek flow en service levels bespreekt en waarbij je streeft naar een manier om de samenwerking nog te verbeteren
- Daanast zorg je voor een goede interne samenwerking en communicatie om acties, promo’s, productlanceringen, wijzigingen en schrappingen van productportfolio’s goed te laten verlopen.
- Tot slot rapporteer je op klantenniveau waarbij je input geeft aan de Operations & Logistics Assistant en sales bij afwijkende cijfers op vlak van service levels, forecast bias, accuracy, etc.
- Je onderzoekt de geldigheid van de boetes ontvangen door klanten en contesteert indien mogelijk.
- Je controleert met klanten om stocks op te nemen of andere oplossingen te vinden om stock niet te moeten weggooien (voedselbanken, opkopers,…).
- Verder maak je klantenfiches op en hou je de gegevens up to date en help je bij het updten van templates, formulieren en handleidingen 'Customer Service'.
- Tot slot stem je af met de logistieke divisie voor het inplannen van het aantal gevraagde displays; Je controleert de stock beschikbaarheid van de benodigde producten, je plant de aanvoer van producten en afvoer van afgewerkte displays in, in samenspraak met magazijnen en derde partijen.
Candidate Profile:
- Je genoot bij voorkeur een hogere opleiding en je kan een eerste ervaring voorleggen in een gelijkaardig functie
- Je bent een vlotte communicator in het Nederlands en Engels en je beschikt over een basiskennis van het Frans
- Je bent proactief, geëngageerd en ziet oplossingen in plaats van problemen.
- Verder ben je flexibel, stressbestendig, klantgericht en communicatief
- Je bent een teamplayer, pro-actief ingesteld en je kan snel schakelen
- Je hebt een goede kennis van excel (functies/bewerkingen) en kan vlot overweg met systemen
- Kennis van SAP is een troef
What Client Offers:
Je komt terecht bij een topwerkgever. Het bedrijf beschikt over moderne burelen en is vlot bereikbaar zowel met de wagen als het openbaar vervoer
Tegenover jouw inzet en engagement staat een zeer goed salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques etc
Je kan werken in glijdende uren en voor 50% van de tijd thuiswerken na een inwerkperiode
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur jouw CV t.a.v. Linde naar [email protected] of bel ons op het nummer 0497 97 54 97
Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
Alle kandidaturen worden met de nodige discretie behartigd en onze klant kan rekening houden met een eventuele opzegtermijn
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123