Client Description:
MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de ‘perfecte match’ tussen werkgever en sollicitant!
Voor onze klant actief in DIENSTVERLENING zijn wij op zoek naar een CUSTOMER & ACCOUNT ADVISOR met plaats tewerkstelling ZAVENTEM.
Job Description:
Als CUSTOMER & ACCOUNT ADVISOR ben jij ben jij de brug tussen vraag en aanbod!
Met jouw advies, empathie en commerciële flair zorg je ervoor dat klanten zich gehoord voelen én optimaal bediend worden. Deze functie vraagt om iemand die vlot schakelt tussen klantrelaties, administratie en resultaatgericht werken.
Je diverse takenpakket bestaat uit 3 belangrijke luiken:
1. Accountmanagement
Doel: commerciële groei stimuleren via klantgerichte oplossingen bij bestaande klanten.
- Klanten (B2C & B2B) adviseren over de producten en extra diensten.
- Inkomende leads opvolgen (via telefoon, mail of website) en omzetten naar concrete voorstellen.
- Offertes op maat opstellen en actief opvolgen tot ondertekening.
- Commerciële opportuniteiten detecteren (upsell/cross-sell) en benutten volgens het salesplan.
- Relaties onderhouden met bedrijven, vastgoedpartners, gemeenten en andere stakeholders.
2. Customer Service & Ondersteuning
Doel: een vlotte, professionele en klantgerichte service garanderen.
- Klantvragen beantwoorden rond facturatie, toegang, digitale tools en voorzieningen
- Klachten, feedback en incidenten (technisch of administratief) behandelen en opvolgen.
- Administratieve verwerking van wijzigingen, opzeggingen of klantmutaties.
- Proactief contact opnemen bij terugkerende of complexe vragen.
Doel: inzichten vertalen naar concrete verbeteracties.
- Klantgegevens en contactmomenten up-to-date houden in het CRM.
- Analyse maken van terugkerende klachten of vragen en verbetervoorstellen formuleren.
- Samenwerken met andere afdelingen om processen klantgerichter te maken.
- Rapporteren over commerciële KPI’s: offertes, conversie, klantbehoud…
- Best practices delen met het team en bijdragen aan kennisdeling.
Onze ideale CUSTOMER & ACCOUNT ADVISOR bezit volgende kwaliteiten:
- Je hebt een A2 of bachelordiploma, aangevuld met minimum 5 jaar ervaring in customer service en/of account management
- Je communiceert vlot in Nederlands, Frans én Engels – schriftelijk en mondeling.
- Je bent commercieel ingesteld en je kan discreet omgaan met info
- Je werkt nauwkeurig, klantgericht, zelfstandig én blijft altijd geduldig.
What Client Offers:
Geniet van een leuke work life balance:
- Je werkt in flexibele uren
- Occasioneel kan je 1 dag per week van thuis werken
-
- Aantrekkelijk salaris op maat van je ervaring, tussen 3.000 en 4.000€ bruto/maand
- Laptop & gsm
- Bedrijfswagen
- Maaltijdcheques, ecocheques & cadeaucheques
- Groeps- en hospitalisatieverzekering + ambulante zorgen
- Sociaal abonnement
- Bonus via CAO 90
- 40-urenweek met 12 ADV-dagen + 20 wettelijke verlofdagen
Werkplezier gegarandeerd:
- Dagelijks verse koffie en fruit
- Teamlunches & gezellige afterworks
- Originele teambuildings (zoals BBQ's in een wijndomein)
- Chocolade van de Paashaas en Sinterklaas
Tewerkgesteld via Manpower geniet je bovendien van talrijke kortingen via BenefitsAtWork!
Interesse in deze uitdaging als CUSTOMER & ACCOUNT ADVISOR?
Stel je nu kandidaat online of via [email protected]
Meer info? Bel 02 808 10 54
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123