Client Description:
Heb je een passie voor administratie?
Ben je op zoek naar een zeer afwisselende baan?
Heb je affiniteit met de technische sector?
Ja? Dan is de Contract Administrator positie jouw volgende uitdaging.
De belangrijkste taak van de Customer Service Administrator is het leveren van een uitstekende service aan onze klanten. Dit gebeurt enerzijds rechtstreeks, door het efficiënt afhandelen van alle vragen van klanten, en anderzijds onrechtstreeks door het actief ondersteunen van de verkoop- en field supervisors bij het uitvoeren van administratieve taken:
- Je bent het tweede aanspreekpunt voor klanten en behandelt complexere zaken
- Je beantwoordt vragen over contracten, en coördineert eventuele wijzigingen daarin. Je analyseert het onderliggende klantvraagstuk en denkt proactief mee om ervoor te zorgen dat alle behoeften/vragen worden beantwoord
- U zorgt voor een vlotte afhandeling van klachten en ziet dit als een uitdaging om de klantentevredenheid te verhogen.
- Je biedt administratieve ondersteuning aan Sales Engineers en Project Managers in alle contractgerelateerde processen, faciliteert de communicatie met klanten en helpt bij het opstellen van rapporten en analyses, ...
- U stelt proactief verbeteringen voor om het werkproces te optimaliseren en de kwaliteit binnen het team te verhogen.
- U hebt een perfecte kennis van de Franse taal, zowel in woord als geschrift, en u kunt zich goed uitdrukken in het Nederlands.
- U bent bekend met de huidige kantoorpakketten. Kennis van SAP is een pluspunt.
- Je bent goed georganiseerd en wil je volledig inzetten voor je werk.
- U hebt reeds ervaring in een gevarieerde administratieve functie waarin u uw eigen prioriteiten hebt moeten stellen.
- Je glas is altijd halfvol, nooit halfleeg. Er is een oplossing voor elk probleem en die zult u ook vinden.
- U hebt ervaring met telefonisch klantencontact en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Een zeer gevarieerde rol met veel autonomie
- U komt te werken voor een multinational met een familiale sfeer waar de ontwikkeling van de werknemers centraal staat en interne mobiliteit wordt aangemoedigd.
- Je zal werken voor een gecertificeerde TOP EMPLOYER
- Een marktconform salaris plus maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatie.
- Je komt terecht in een klein team met een open en familiale sfeer.
Job Description:
- Je bent het tweede aanspreekpunt voor klanten en behandelt complexere zaken
- Je beantwoordt vragen over contracten, en coördineert eventuele wijzigingen daarin. Je analyseert het onderliggende klantvraagstuk en denkt proactief mee om ervoor te zorgen dat alle behoeften/vragen worden beantwoord
- U zorgt voor een vlotte afhandeling van klachten en ziet dit als een uitdaging om de klantentevredenheid te verhogen.
- Je biedt administratieve ondersteuning aan Sales Engineers en Project Managers in alle contractgerelateerde processen, faciliteert de communicatie met klanten en helpt bij het opstellen van rapporten en analyses, ...
- U stelt proactief verbeteringen voor om het werkproces te optimaliseren en de kwaliteit binnen het team te verhogen.
Candidate Profile:
Profiel :
- U hebt een perfecte kennis van de Franse taal, zowel in woord als geschrift, en u kunt zich goed uitdrukken in het Nederlands.
- U bent bekend met de huidige kantoorpakketten. Kennis van SAP is een pluspunt.
- Je bent goed georganiseerd en wil je volledig inzetten voor je werk.
- U hebt reeds ervaring in een gevarieerde administratieve functie waarin u uw eigen prioriteiten hebt moeten stellen.
- Je glas is altijd halfvol, nooit halfleeg. Er is een oplossing voor elk probleem en die zult u ook vinden.
- U hebt ervaring met telefonisch klantencontact en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
What Client Offers:
Heb je een passie voor administratie?
Ben je op zoek naar een zeer afwisselende baan?
Heb je affiniteit met de technische sector?
Ja? Dan is de Contract Administrator positie jouw volgende uitdaging.
De belangrijkste taak van de Customer Service Administrator is het leveren van een uitstekende service aan onze klanten. Dit gebeurt enerzijds rechtstreeks, door het efficiënt afhandelen van alle vragen van klanten, en anderzijds onrechtstreeks door het actief ondersteunen van de verkoop- en field supervisors bij het uitvoeren van administratieve taken:
- Je bent het tweede aanspreekpunt voor klanten en behandelt complexere zaken
- Je beantwoordt vragen over contracten, en coördineert eventuele wijzigingen daarin. Je analyseert het onderliggende klantvraagstuk en denkt proactief mee om ervoor te zorgen dat alle behoeften/vragen worden beantwoord
- U zorgt voor een vlotte afhandeling van klachten en ziet dit als een uitdaging om de klantentevredenheid te verhogen.
- Je biedt administratieve ondersteuning aan Sales Engineers en Project Managers in alle contractgerelateerde processen, faciliteert de communicatie met klanten en helpt bij het opstellen van rapporten en analyses, ...
- U stelt proactief verbeteringen voor om het werkproces te optimaliseren en de kwaliteit binnen het team te verhogen.
- U hebt een perfecte kennis van de Franse taal, zowel in woord als geschrift, en u kunt zich goed uitdrukken in het Nederlands.
- U bent bekend met de huidige kantoorpakketten. Kennis van SAP is een pluspunt.
- Je bent goed georganiseerd en wil je volledig inzetten voor je werk.
- U hebt reeds ervaring in een gevarieerde administratieve functie waarin u uw eigen prioriteiten hebt moeten stellen.
- Je glas is altijd halfvol, nooit halfleeg. Er is een oplossing voor elk probleem en die zult u ook vinden.
- U hebt ervaring met telefonisch klantencontact en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Een zeer gevarieerde rol met veel autonomie
- U komt te werken voor een multinational met een familiale sfeer waar de ontwikkeling van de werknemers centraal staat en interne mobiliteit wordt aangemoedigd.
- Je zal werken voor een gecertificeerde TOP EMPLOYER
- Een marktconform salaris plus maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatie.
- Je komt terecht in een klein team met een open en familiale sfeer.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123