Beschrijving van de klant:
Om een front- en backoffice te versterken regio Zwevegem, zoeken wij een commercieel-administratieve kracht die oog heeft voor detail en graag zorgt dat alles tot in de puntjes klopt.
Functieomschrijving:
-
Je neemt telefonisch contact op met potentiële klanten en plant afspraken in voor onze sales en technische teams.
-
Je verwerkt gegevens zorgvuldig in ons CRM-systeem en zorgt dat alle informatie correct en up-to-date blijft.
-
Je volgt dossiers nauwgezet op en bewaakt een vlot verloop van elk project.
-
Je onderhoudt rechtstreeks contact met klanten, interne afdelingen en techniekers om een optimale samenwerking te garanderen.
Kandidaatprofiel:
-
Administratief sterk en flexibel ingesteld.
-
Je werkt graag zelfstandig en neemt initiatief waar nodig.
-
Je hebt ervaring met Outlook en een CRM-pakket.
-
Je beheerst het Nederlands foutloos en beschikt over een goede kennis van het Frans.
-
Je voelt je thuis in een dynamische omgeving en schrikt niet terug van nieuwe uitdagingen.
-
Ervaring in een gelijkaardige rol is een troef, maar geen must.
Wat de klant biedt:
-
Een vaste functie met veel variatie en interessante projecten.
-
Een 39-uren werkweek, goed voor 26 verlofdagen per jaar.
-
Een aantrekkelijk loonpakket afgestemd op jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.
-
Flexibele werkuren en de mogelijkheid om deels van thuis te werken.
-
Een open en dynamische bedrijfscultuur met doorgroeimogelijkheden.
Interesse in deze functie als commercieel administratief medewerker? Bezorg jouw cv + motivatie naar [email protected] of contacteer ons telefonisch op het numemr 056 25 85 55.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123