• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Home

Cijfermatig administratief bediende (tijdelijk 1 jaar) - Parttime

Région:

Evergem

Type de contrat:

Intérim

En ligne depuis:

06 June 2025

Postuler Imprimer Enregistrer

Client Description:

MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!

Vacature: Administratief bediende supply chain en customer care

Locatie: Evergem
Dienstverband: 1 jaar - parttime 

Wil jij een cruciale rol spelen in het hart van onze organisatie en bijdragen aan een efficiënte en klantgerichte financiële administratie? Heb je een scherp oog voor detail en geniet je ervan om gegevens zorgvuldig te verwerken en verbeteren?
Dan is deze functie als Administratief bediende supply chain en customer care precies wat je zoekt!

Job Description:

Als Support SC&CC rapporteer je aan de Area Manager Supply Chain & Customer Care en werk je nauw samen met collega’s van Finance, Operations, Sales en het FSSC.
Je bent verantwoordelijk voor het controleren, samenstellen, verwerken en corrigeren van gegevens in diverse systemen.
Zo draag je bij aan een optimale financiële administratie op het gebied van facturatie en administratieve verplichtingen.

Wat ga je doen?

  • Facturatie:

  • Controleren, valideren en corrigeren van ordergegevens en facturen.
  • Opstellen en verzenden van facturen inclusief eventuele bijlagen.
  • Verwerken van correctienota’s op basis van informatie uit Sales of CRM.
  • Verplichtingenadministratie:

  • Matchen van facturen met verplichtingen in het operationele systeem.
  • Opschonen van openstaande verplichtingen en inkoopfacturen.
  • Financiële mutaties verwerken in de administratie.
  • Algemeen:

  • Ondersteunen van collega’s bij piekbelasting.
  • Actief bijdragen aan de kwaliteit, veiligheid en klantgerichtheid van de organisatie. Candidate Profile:

    Wat neem je mee?

  • Bachelor werk- en denkniveau.
  • Kennis van bedrijfsadministratie.
  • Ervaring met geautomatiseerde systemen is een plus
  • Een uitstekende beheersing van MS Office.
  • Affiniteit met afvalstromen en ons dienstenpakket (of bereid deze kennis op te doen).
  • Sterke communicatieve vaardigheden en servicegerichte instelling.
  • Mogelijkheid om snel op te starten en engagement voor minstens 1 jaar

    Competenties

  • Integriteit & Commitment: Je handelt consistent en zet je in voor de doelen van de organisatie.
  • Oplossingsgerichtheid: Je signaleert problemen en neemt actie.
  • Flexibiliteit & Stressbestendigheid: Je schakelt moeiteloos in een veranderlijke omgeving.
  • Samenwerken: Je deelt kennis, werkt samen en helpt anderen waar nodig. What Client Offers:
  • Een uitdagende parttime functie van 1 jaar met ruimte voor ontwikkeling en eigen initiatief.
  • Een collegiale werkomgeving waarin kwaliteit en klantgerichtheid centraal staan.
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw ervaring en expertise
  • Bachelor of graduaat schoolverlaters zijn eveneens welkom om te solliciteren Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast bij het lezen van deze vacature? Stuur jouw CV t.a.v. Linde naar [email protected] of bel ons op het nummer 09 265 85 55. Schrijf je meteen ook in op onze Manpower website voor een vlotte verwerking van jouw kandidatuur
     


    Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

  • Postuler Imprimer Enregistrer

    Emplois similaires

    • Polyvalent cijfermatig bediende  - bestekkenmaker 

      Merelbeke

      Lire la suite>

    • ADMINISTRATIEF BEDIENDE - TIJDELIJK TOT EINDE VAN HET JAAR

      Mechelen

      Lire la suite>

    • R & D administratief bediende - textielsector

      Brugge

      Lire la suite>

    ​

    ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

    ​

    ​

    ​

    Terms of use

    Cookies Statement

    Privacy

    ​Nous contacter

    ​Mes droits RGPD

    ​

    ​

    ​

    ​​

    © 2024 ManpowerGroup

    All Rights Reserved.

    ​


    Nl

    En