• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Banner Default Image
Home

Callcenter medewerker - deeltijds (20u)

Date published 11 September 2025

Interim + Contrat à durée indéterminée

Hasselt

Contact Center

Postuler

Reference: 3380698

Client Description:
MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de ‘perfecte match’ tussen werkgever en sollicitant!

Voor onze klant actief in energie- en gassector zijn wij op zoek naar Callcenter medewerker deeltijds (20u) met plaats tewerkstelling Hasselt.

De opstart van deze job is eind september/ begin oktober.

 
Job Description:
Als Callcenter medewerker ben je verantwoordelijk voor het herkennen van de problemen en het zoeken naar de juiste oplossing voor de klant.  

Je diverse takenpakket bestaat uit:
- Het beantwoorden van telefonisch contact met een klant;
- Het identificeren van de storing of het probleem bij de klant zijn gas-, water- of elektriciteitsaansluiting;
- Het zoeken van een passende oplossing voor het probleem;

- Het uitvoeren van de administratie na elk klantencontact.

 
Candidate Profile:
Onze ideale Callcenter medewerker bezit volgende kwaliteiten:

  • Een vloeiende kennis van het Nederlands;
  • Minstens 3 jaar ervaring als klantendienst medewerker;
  • Je kan vlot werken met systemen;
  • Je bent klantgericht, sympathiek en vlot in telefonisch contact;
  • Je houdt van een dynamisch takenpakket en behoudt te allen tijde een professionele houding.
Herken je jezelf in dit profiel als Callcenter medewerker? Lees verder wat wij jou kunnen bieden!
 
What Client Offers:
Geniet van een leuke work life balance: je werkt deeltijds (20u) met een vast uurrooster van maandag tot vrijdag van 16u00-20u00.

Een verloning die telt: een correcte verloning met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, bonussen en een fietslease.

Werkplezier gegarandeerd: je krijgt een job binnen een onderneming met een collegiale en warme sfeer. Er worden opleidingen en begeleiding voorzien zodat je alle kennis ontwikkelt die nodig is. Er is de mogelijkheid om thuiswerk te doen.

Tewerkgesteld via Manpower geniet je bovendien van talrijke kortingen via BenefitsAtWork!

Interesse in deze uitdaging als Callcenter medewerker deeltijds (20u)? Stel je nu kandidaat online of via [email protected]
Meer info? Bel 011269636

 


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Callcenter medewerker - deeltijds (20u)

Date published 11 September 2025

Interim + Contrat à durée indéterminée

Hasselt

Contact Center

Postuler

Reference: 3380698

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En