Client Description:
Je maakt deel uit van een dynamisch team van Private Bankers in Wemmel en biedt hen administratieve en commerciële ondersteuning. Je draagt bij tot een optimale klantenservice binnen een professionele bancaire omgeving.
Job Description:
Jouw taken:
Administratieve ondersteuning:
-
Voorbereiden van documenten voor het openen van rekeningen
-
Beheren van inkomende post, e-mails en agenda’s
-
Voorbereiden van klantendossiers en rapporteringen
-
Opvolging van geld- en effectentransfers en bankgiften
Commerciële ondersteuning:
-
Telefonisch contact met klanten en administratieve hulp bieden
-
Proactief afspraken inplannen
-
Voorbereiden en opvolgen van transacties en versturen van gevraagde documentatie
Algemene ondersteuning:
-
Procedures opvolgen en optimalisaties voorstellen
-
Regelgeving van de banksector en interne processen correct toepassen
Candidate Profile:
-
Bacheloropleiding
-
Ervaring in een gelijkaardige functie in de banksector vereist
-
Zeer goede kennis van Nederlands en Frans (bilingue of goede kennis van de andere landstaal)
-
Zeer goede kennis van het Engels (verplicht)
-
Zeer goede beheersing van Word, Excel en PowerPoint
-
Nauwkeurig, zelfstandig, georganiseerd, stressbestendig en flexibel
-
Teamspeler met zin voor initiatief en service
What Client Offers:
-
Een boeiende opdracht binnen een dynamische en professionele bankomgeving
-
Een vervangingscontract van bepaalde duur (3 tot 6 maanden) in voltijds regime
-
Een gevarieerde functie met administratieve, commerciële en operationele taken
-
Een aangename werksfeer binnen een ervaren en collegiaal team
-
Een aantrekkelijk salaris volgens het paritair comité 310, afgestemd op je ervaring
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123