Client Description:
MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de ‘perfecte match’ tussen werkgever en sollicitant!
Voor onze klant actief in interieur met totaal concepten van A tot Z zijn wij op zoek naar Administratief medewerker met plaats tewerkstelling Nieuwerkerken.
Job Description:
Als Administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de algemene administratie. Je takenpakket is veelzijdig en groeit mee met jouw kennis en ervaring.
Je diverse takenpakket bestaat uit:
- Officemanagement en algemene administratie;
- Opmaak van facturen en opvolging van klantendossiers;
- Ondersteuning bij aanbestedingen en projectadministratie.
Candidate Profile:
Onze ideale Administratief medewerker bezit volgende kwaliteiten:
- Ervaring in bouw- of interieurgerelateerde sector;
- Minstens 2 jaar ervaring in een administratieve functie;
- Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig.
What Client Offers:
Geniet van een leuke work life balance: je werkt volgens een voltijds uurrooster van 40u per week. Je werkt van 8u00-17u00.
Een verloning die telt: een correcte verloning.
Werkplezier gegarandeerd: je krijgt een leuke job binnen een stabiele onderneming.
Tewerkgesteld via Manpower geniet je bovendien van talrijke kortingen via BenefitsAtWork!
Interesse in deze uitdaging als Administratief medewerker? Stel je nu kandidaat online of via [email protected]
Meer info? Bel 011269636
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123