• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
    • Espace Client
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Home

Administratief orderbeheerder

Région:

City of Brussels

Type de contrat:

Interim + Contrat à durée indéterminée

En ligne depuis:

03 May 2025

Postuler Imprimer Enregistrer

Client Description:
Op zoek naar een boeiende job in een dynamische en gevarieerde sector? Onze klant, een groeiend bedrijf, biedt carrièremogelijkheden in de sector van consumentenactivatie en logistiek met toegevoegde waarde. Deze functie is perfect voor een enthousiaste, getalenteerde en gemotiveerde teamspeler die zich wil integreren in een dynamisch team.Job Description:

Als planner (beginnend of ervaren) heb je onder andere de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je beheert de regionale planning van leveringen op een kostenbewuste en efficiënte manier.

  • Je optimaliseert de routes, rekening houdend met de beschikbaarheid van chauffeurs, onderaannemers en de specificaties van de klant.

  • Je past de planning aan bij onverwachte problemen.

  • Je onderhoudt proactief een professionele en positieve communicatie met chauffeurs en onderaannemers en volgt hen op.

  • Je bezorgt chauffeurs de nodige informatie voor hun opdrachten.

  • Je coördineert de werkzaamheden tussen het magazijn en interne en externe transporten.

  • Je fungeert als aanspreekpunt voor klanten bij onvoorziene problemen en biedt oplossingen aan.

  • Je zorgt voor de administratieve afhandeling van uitgevoerde diensten.

  • Je werkt nauw samen met de klantenservice om een optimale informatiestroom te waarborgen.

  • Je werkt in wisselende dagshiften (bijv. 4:30-12:30, 9:00-17:00, 8:00-16:00 of 11:00-19:00).

Candidate Profile:

Wij hechten veel waarde aan de kernwaarden Passie, Initiatief, Respect en Professionaliteit en verwachten van onze nieuwe medewerkers dat zij deze waarden uitdragen en ambassadeurs van ons bedrijf worden. We zijn op zoek naar gemotiveerde medewerkers die ambitie hebben om hun carrière verder te ontwikkelen in een innovatieve en logistieke omgeving. Herken jij jezelf in deze beschrijving? Dan ben jij de medewerker die wij zoeken!

Specifieke competenties voor deze functie:

  • Relevante werkervaring in de transport/logistiek of een gerelateerde opleiding.

  • Goede geografische kennis.

  • Goede kennis van de talen (Nederlands, Frans, Engels) voor vlotte communicatie met chauffeurs van verschillende nationaliteiten.

  • Sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om kalm te blijven bij onverwachte situaties.

  • Initiatief en verantwoordelijkheid nemen.

  • Klantgerichte houding, aanpassingsvermogen en flexibiliteit.

  • Nauwkeurigheid en resultaatgericht werken.

  • Stressbestendig en oplossingsgericht.

  • Goede kennis van het Office-pakket.

What Client Offers:

Je komt terecht in een organisatie die volop in beweging is, waardoor je de kans krijgt om een directe bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het bedrijf. Initiatief wordt echt gewaardeerd. Er zijn diverse en uitdagende mogelijkheden en je krijgt de kans om je verder te ontwikkelen op professioneel vlak. Teamgeest is een belangrijke waarde binnen het bedrijf.

Wij bieden een vast contract met een aantrekkelijk en competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen en een uitgebreid opleidingsplan voor nieuwe medewerkers.

Sluit je aan bij ons en neem deel aan een spannende en groeiende onderneming!

CV sturen : [email protected]


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Postuler Imprimer Enregistrer

Emplois similaires

  • Administratief bediende transport

    Antwerpen

    Lire la suite>

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER LOGISTIEK

    Olen

    Lire la suite>

  • Administratief medewerker magazijn

    Wielsbeke

    Lire la suite>

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En