Client Description:
Je werkt voor een boeiend internationaal bedrijf te Zaventem, actief in de technische sector en gelinkt aan transport! Voor dit bedrijf zoeken ze nog een administratief medewerker
Job Description:
Als administratief medewerker op de binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten en de interne organisatie!
Je onderhoudt als administratief medewerker telefonisch contact met verschillende klanten en collega’s uit de Benelux. Jij bent de schakel die de wensen van klanten, verkopers en de logistieke afdeling samen weet te brengen. Naast het invoeren van offertes en orders, klanten van advies voorzien en het ondersteunen van de accountmanagers, ben je ook verantwoordelijk voor de after-sales (cross- and up selling).
Dit doe je uiteraard niet alleen. Je komt als administratief medewerker terecht in een team van 9 gedreven collega’s die samen alles uit de kast halen om te zorgen voor tevreden klanten. Samen met het team draag je zorg voor het behalen van de gestelde targets.
Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden als administratief medewerker:
- Contacten opbouwen en onderhouden met klanten
- Het verwerken van orders en vragen dispatchen naar inkoop en engineering
- Het bewaken van de afspraken zodat de klant het juiste product op de juiste wijze en op het juiste moment geleverd krijgt;
- Het signaleren en implementeren van verbeteringsmogelijkheden.
Candidate Profile:
- Minimaal 2 jaarwerkervaring in een vergelijkbare functie
- Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels
- Je bent in staat om prioriteiten te stellen en kunt makkelijk schakelen tussen diverse werkzaamheden en situaties
- Je bent proactief en communicatief sterk
- Je bent fulltime beschikbaar
- Ervaring met SAP en MS Office is een plus
What Client Offers:
We bieden je een uitdagende baan als administratief medewerker bij een internationaal bedrijf met vast contract! Je krijgt een mooi salaris gebaseerd op jouw kennis en kunde (rond 3.500€-40000 bruto/maand), 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen. Je komt in een hecht team met een informele werksfeer en je kan 1 dag per week van thuis uit werken.
Interesse in dit avontuur als administratief medewerker? Stuur dan meteen je CV naar [email protected] of bel 02 808 10 54 voor meer info!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123