Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity!
Samen met onze klant, retailer actief in de interieursector, zijn we op zoek naar een administratief medewerker
Job Description:
- Ben jij een administratief talent met een passie voor klantcontact? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
- Als administratief medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten – telefonisch, via mail of aan de balie. Je helpt hen met de glimlach verder en zorgt ervoor dat elke vraag professioneel wordt opgevolgd.
- Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingen en hebt daarbij ook regelmatig contact met leveranciers. Daarnaast neem je diverse administratieve taken op om de afhalingen en leveringen vlot te laten verlopen.
- Ook aan de kassa sta je paraat: je rekent klanten correct af en verwijst hen door naar het juiste afhaalmagazijn. Bij drukte spring je flexibel bij in de verkoop.
- Je genoot een A2 diploma waar talen en administratieve vaardigheden aan bod kwamen of je hebt relevante ervaring in een gelijkaardige job
- Je bent vriendelijk in de omgang en servicegericht
- Je spreekt perfect Nederlands en je kan je ook uitdrukken in het Frans en Engels
- Onze klant biedt een duidelijk en vast uurrooster waarbij je bereid bent om zoals jouw collega's één op twee weekends te werken maar in ruil ben je hiervoor elke dinsdag vrij
- Je komt terecht in een familiaal bedrijf met een down to earth mentaliteit en korte beslissingslijnen.
- In ruil voor jouw inzet krijg je een marktconform loon met daarbovenop maaltijdcheques, ecocheques, korting op interieurartikelen … en de mogelijkheid om je salarispakket af te stemmen op jouw noden via een cafetariaplan.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123