Client Description:
Terumo in Haasrode, onze klant, is bekend in de farmaceutische industrie.
Ze dragen bij Terumo bij aan de gemeenschap door waardevolle producten en diensten aan te brengen op de gezondheidsmarkt. Terumo helpt hier zowel particulieren als ziekenhuizen mee.
We zoeken naar een tijdelijke vervanging voor een Business Assistant die vooral een administratieve rol zal invullen ter ondersteuning van het Sales & Marketing team.
Job Description:
Als Business Assistant zullen je taken ondermeer onderstaande omvatten:
- Het updaten van de central knowledge database (S.M.S.)
- Contracten, tenders, offertes, brieven, moeten opgesteld en behandeld worden.
- Consignment / demo instrumenten management
- Coördinator voor problemen over kwaliteit
- Stock en B.O. management (communicatie CCC)
- Helpen bij het voorbereiden van congressen
Candidate Profile:
Wat zoeken we in een goede Business Assistant?
- Je bent bereid een tijdelijke vervanging uit te voeren. Deze zal minstens 2 maanden duren.
- Initiatief nemen en snel nieuwe taken aanleren komt vanzelf.
- Administratief ben je zeer sterk. Een goede kennis van MS Office is hierbij essentieel.
- Indien je voorgaande kennis hebt van SAP is dit een plus (geen must)
- Je beheerst vloeiend Nederlands en Engels, zowel spreken als schrijven.
What Client Offers:
- We bieden weekcontracten aan voor een periode van minimum 2 maanden.
- Mogelijkheid tot 4/5 tewerkstelling. Na de 2 eerste weken is er de optie voor hybride werk (2 dagen thuiswerk)
- Je komt terecht in een leerrijke, innovatieve omgeving waar initiatief nemen en zelf meedenken gewaardeerd wordt.
- Je krijgt een aantrekkelijk loon aangevuld met ploegenpremie en maaltijdcheques.
- Via Manpower heb je toegang tot Benefits@Work, met onder meer kortingen op Zalando, Samsung, Center Parks…
Aarzzel niet en stuur alvast jouw CV met motivatie naar [email protected].
Hopelijk tot snel!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123