• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
    • Espace Client
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Home

Administratief bediende – Regio Aalst

Région:

Aalst

Type de contrat:

Interim + Contrat à durée indéterminée

En ligne depuis:

08 May 2025

Postuler Imprimer Enregistrer

Client Description:
Administratief bediende – Regio Aalst
Manpower helpt je graag verder met het vinden van de perfecte match tussen jou en jouw droom job!
Voor een toonaangevend bedrijf, zijn we momenteel op zoek naar een administratieve duizendpoot die het team in regio Aalst komt versterken.
 
Job Description:
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
In deze veelzijdige functie speel je een essentiële rol in de administratieve ondersteuning van lopende projecten. Je bent de rechterhand van de projectingenieurs en staat mee garant voor een correcte en vlotte opvolging van alle administratieve processen. Je werkt in een 39-uren week: van maandag tot donderdag 8u, en vrijdag 7u.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Invoeren en verwerken van offerteaanvragen en projecten in het ERP-systeem
  • Opmaken en beheren van orderdocumenten en klantendossiers
  • Verwerken van projectgebonden briefwisseling en contractadministratie
  • Voorbereiden van facturatie, inclusief creditnota’s en opvolging goedkeuringen
  • Aanmaken van werfmeldingen en registraties op platformen zoals Check-in-at-Work en Onyx One
  • Administratieve opvolging van verzekeringen, attesten en projectsluitingen
  • Registratie en verwerking van gepresteerde uren van collega’s ter voorbereiding van payroll
  • Dagelijkse assistentie aan het projectteam (as-built dossiers, opleveringsdocumenten, retourmaterialen, ...)

Candidate Profile:
Jij bent de perfecte match als je jezelf herkent in het volgende:
  • Je beschikt over een bachelor denkniveau of gelijkwaardige ervaring
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige administratieve functie
  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en behoudt overzicht in drukke momenten
  • Je bent communicatief sterk en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands en het Frans
  • Je beheerst vlot de gangbare MS Office-toepassingen (Excel, Outlook, Word, …)
  • Je voelt je goed in een ondersteunende rol waar samenwerking centraal staat
Zie jij jezelf al aan de slag gaan in deze boeiende administratieve functie? Wij kijken alvast uit naar jouw sollicitatie!
 
What Client Offers:
Wat je mag verwachten:
Een aantrekkelijke functie in een bedrijf waar professionaliteit en een fijne werksfeer hand in hand gaan. Je komt terecht in een team met een open communicatiecultuur, waar collegialiteit en betrokkenheid centraal staan.

Wat bieden wij jou:
  • Glijdende werkuren (start 7u-9u; einde vanaf 15u30)
  • Mogelijkheid tot deels van thuisuit werken (na inwerkperiode)
  • Competitief loon aangevuld met extra-legale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques
  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering (bij vaste aanwerving)
  • Forfaitaire thuiswerkvergoeding en terugbetaling woon-werkverkeer
  • 20 verlofdagen + 9 ADV-dagen op jaarbasis (39-urenweek)
  • EXCLUSIEF bij Manpower: Benefits@Work = hoge online kortingen
  • EXCLUSIEF bij Manpower: Manpower Academy = gratis bijscholing

Interesse? Solliciteer dan snel online en we nemen snel contact met je op!
Vragen over de functie of toch op zoek naar iets anders? Stel ze via [email protected] TAV. Caroline!
 


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Postuler Imprimer Enregistrer

Emplois similaires

  • R & D administratief bediende - textielsector

    Brugge

    Lire la suite>

  • Administratief Bediende

    Kortrijk

    Lire la suite>

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Antwerpen

    Lire la suite>

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En