Client Description:
Binnen het Digital Workplace-team bied je administratieve ondersteuning met veel afwisseling in jouw taken:
• Verwerking en dagelijkse controle van aankoopverzoeken die per e-mail of via de ticketingtool binnenkomen.
• Naleving van interne regels voor het verwerken van aankoopverzoeken: analyse van het verzoek, in SAP, creatie van elektronische documenten volgens het verzoek (aankoopaanvraag voor de Procurement afdeling, inkooporder, prestatieorder op contract, enz.) met het vereiste niveau van precisie en kwaliteit (beschrijving, toewijzing, enz.), voorlegging ter goedkeuring van documenten aan de betrokken managers.
• In SAP, op tijd registreren: leveringen en/of diensten om leveranciersfacturen te kunnen betalen, vastlegging van diensten (timesheets) van externe resources in SAP.
• Opvolgen met de leverancier van leveringsfouten (indien van toepassing).
• Telecom Fleet Management - in samenwerking met de telecom partners: beheer van mobiele abonnementen en data/spraaklijnen, interface met operators, bewaken van telecomfacturen en budgetten, beheer van gsm- /smartphonevloot.
• Beheer van softwarepark: aankoop van nieuwe licenties, vernieuwing van softwareondersteuning en onderhoud, update van informatie met betrekking tot licenties in de beheertool
• Interface met onze leveranciers van apparatuur, software, diensten, enz.
• Frequente interacties (e-mails, telefoons) met eindgebruikers, evenals met HR- en Treasury-afdelingen
We bieden je een fulltime contract aan binnen een betrokken en gemotiveerd team!
Je geniet van een aantrekkelijk salaris met sociale voordelen.
Geïnteresseerd? Solliciteer dan meteen via onze website en vergeet niet je gedetailleerde cv bij je sollicitatie te voegen!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123