• Jobs
    • Toutes les offres
    • CDI
    • Intérim
    • Jobs d'etudiant
    • Travailler pour ManpowerGroup
  • Candidats
    • MyPath
  • Employeurs
    • Je cherche un collaborateur
    • Manpower Training
  • A propos
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Contact
  • Offres D'Emploi
    • Toutes les Offres
    • Interim
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Etranger
    • Travailler chez ManpowerGroup
  • Candidates
    • Deposez votre CV
    • Votre Specialisation
    • Votre Contrat
    • Nos Conseils Emploi
      • Curriculum Vitae
      • Lettre de motivation
      • Votre E-reputation
      • L'entretien d'embauche
      • Vous inscrire comme demandeur d'emploi
      • vous affilier aupres d'une mutualite
    • Jobs via email
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • Pourquoi Manpower
  • Etudiants
    • Depose ton CV
    • Jobs d'etudiant
    • Jobs via email
    • Tout sur ton job d'etudiant
    • engager des etudiants
  • Employers
    • Specialisations
  • Solutions RH
    • Solutions RH
      • Rechercher des talents
      • Solutions sur mesure
      • Digital
    • Pourquoi Manpower
    • Centre de connaissances
  • A propos de
    • Agences
    • Travailler chez ManpowerGroup
    • contact
    • Actualities
    • Feedback Page
  • Login
  • Sign up
  • Nos agences

  • Log in
Home

Administratief bediende aankoop

Région:

Deinze

Type de contrat:

Interim + Contrat à durée indéterminée

En ligne depuis:

29 November 2023

Offre expirée

Retour à la recherche

Client Description:
Onze klant, een groothandel in gereedsschappen en gelegen te Deinze, is op zoek naar een administratief bediende op de aankoopdienst.
Job Description:

Als administratief bediende  aankoop werk je samen met de senior aankoper en ben je verantwoordelijk voor de selectie van producten, het optimaliseren van de voorraadvolumes en de diversificatie van ons assortiment. Zo onderhoud je voortdurend contact zowel intern als extern. Je houdt prijsschommelingen en afspraken nauwlettend in de gaten en past deze aan in onze systemen.

Concreet omvat je takenpakket als administratief bediende het volgende:

  • Plaatsen van orders volgens bestaande overeenkomsten, inclusief kortingen en betalingsvoorwaarden.
  • Actief opvolgen van orderbevestigingen in lijn met gemaakte prijsafspraken.
  • Monitoren van voorraadniveaus en zorgen voor een overzicht en correctheid van inkomende orders.
  • Oplossen van leveranciersproblemen met betrekking tot retouren/garanties en administratieve afhandeling hiervan.
  • Adviseren, optimaliseren en implementeren van prijsberekeningsmodellen in ons geïntegreerde ERP-systeem.
  • Ondersteunen bij marketingactiviteiten, waaronder beurzen, folders, sociale media, enz.
  • Deelnemen aan interne overlegmomenten gericht op optimalisatie of digitalisatie van de goederenstroom.
  • Raadplegen van digitale catalogi ter ondersteuning van het verkoopteam en zoeken naar geschikte artikelen op basis van specifieke klantbehoeften. Het up-to-date houden van onze eigen catalogus 

Candidate Profile:
Als administratief bediende aankoop beschik je over de volgende competenties:
 
  • Bij voorkeur beschik je over een hoger diploma of heb je een eerste gelijkwaardige ervaring.
  • Affiniteit en/of interesse in de technische producten is een sterke troef.
  • Je hebt op termijn inzicht in onze goederenstroom
  • Je hebt een sterk (numeriek) analytisch vermogen 
  • Een gezonde, assertieve en open houding ondersteunt je bij het opbouwen van een kwalitatief professioneel netwerk.
  •  Je hebt goede vaardigheden in Excel.
  • Communicatief sterk en vloeiend in Nederlands en Engels; kennis van Frans en/of Duits is een pluspunt.

What Client Offers:
Als administratief bediende aankoop bieden we jou graag het volgende aan:
 
  • Een stabiel, groeiend, familiaal bedrijf  in een moderne nieuwbouw, met ruimte voor interne en externe opleidingen.
  • Een servicegerichte omgeving met eigen logistiek en herstelwerkplaats, waar wordt gewerkt volgens een vast dagelijks uurrooster.
  • Een competitieve verloning aangevuld met extra-legale voordelen
Heb je interesse? Aarzel dan niet contact op te nemen op het nr 09/3815800 of via [email protected]


Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123

Offre expirée

Retour à la recherche

Emplois similaires

  • Administratief Bediende Aankoop

    Maaseik

    Lire la suite>

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE AANKOOP

    Lommel

    Lire la suite>

  • Junior administratief bediende aankoop - vast contract

    Brugge

    Lire la suite>

​

ManpowerGroup® (NYSE : MAN), leader mondial des solutions de recrutement, aide les entreprises à se transformer dans un monde du travail en évolution rapide en recherchant, évaluant, développant et gérant les talents qui leur permettent de gagner. Nous développons des solutions innovantes pour des centaines de milliers d'entreprises chaque année, en leur fournissant des talents qualifiés tout en trouvant des emplois significatifs et durables pour des millions de personnes dans un large éventail de secteurs et de compétences. Notre famille de marques expertes - Manpower®, Experis® et Talent Solutions - crée beaucoup plus de valeur pour les candidats et les clients dans 80 pays et territoires, et ce depuis 75 ans.

​

​

​

Terms of use

Cookies Statement

Privacy

​Nous contacter

​Mes droits RGPD

​

​

​

​​

© 2024 ManpowerGroup

All Rights Reserved.

​


Nl

En