Client Description:
Voor onze klant gelegen te Kraainem zijn wij opzoek naar een tweetalig administratief bediende NL/ FR.
Job Description:
Als administratief bediende zal jij verantwoordelijk zijn voor een heel uitgebreid takenpakket. Zo zal jij instaan voor:
- De ideale administratieve ondersteuning bieden
- De vlotte communicatie tussen de verschillende directeuren en de verschillende afdelingen.
- Het schrijven van notities en documenten. Het presenteren en doorsturen van documenten die van vertrouwelijke aard zijn. Dit kan gaan over dashboards, grafieken en notities.
- Het beheer van lopende activiteiten en aanvragen van binnen en buiten het bedrijf
- De verwerking en opvolging van end- to- end klantverzoeken
- Tot slot help je de logistiek van het bedrijf in stand te houden
Candidate Profile:
- Spreek en schrijf jij vloeiend Nederlands en Frans?
- Heb jij minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie?
- Heb jij een zeer goede kennis van Ms Office (Outlook, OneDrive, Sharepoint, ...)
- Ben jij iemand georganiseerd, perfectionistisch en snel van aanpak?
- Respecteer jij gemaakte afspraken?
- Ben jij onmiddellijk beschikbaar?
Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!
What Client Offers:
Je komt terecht in een jong en dynamisch team waar je de kans krijgt je talent te ontwikkelen. Onze klant biedt je een interim contract aan met kans op een vast! Je ontvangt hiervoor een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen.
Interesse? Solliciteer dan snel via onze website of stuur je CV naar [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123