Client Description:
Voor onze klant, een bedrijf in de medische sector, gelegen te Diegem, zijn wij opzoek naar Tijdelijk Office Assistant, voor een periode van 2 - 3 maanden!
Job Description:
Als Office Assistent zal je instaan voor verscheidene taken:
- administratieve en secretariaatsondersteuning binnen jouw afdeling
- communicatie met de interne, technische dienst
- je behandelt binnenkomende oproepen en mails en volgt deze verder op
- bij klachten zorg je steeds voor een terugkoppeling
- je ondersteunt in de dagelijkse taken van de management assistant
Candidate Profile:
Wie ben jij?
- Ben jij vlot tweetalig Nederlands/Frans en heb jij een goede kennis van het Engels?
- Beschik jij over een bachelor diploma in office management OF ben je gelijkwaardig door een ervaring in deze job?
- Werk jij zeer vlot met Ms Office en andere softwaretoepassingen?
- Ben jij nauwkeurig, proactief en een echte teamplayer?
- Sta je open voor een tijdelijke job, ben je op korte termijn beschikbaar en heb je in de maanden juli en augustus geen verlof gepland (collega's in verlof)?
What Client Offers:
Je komt terecht in een groeiend dynamisch bedrijf. Je ontvangt een interimcontract voor een periode van 2 - 3 maanden. Je ontvangt hiervoor een loon volgens ervaring (gaande van €2500 - €3000 bruto) aangevuld met extralegale voordelen.
Interesse? Solliciteer dan snel via [email protected] of bel voor meer info 027090970!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123