Client Description:
Onze klant is de grootste vastgoed website op de Belgische markt voor het kopen of huren van huizen, appartementen, bouwgronden, garages, kantoren, en commercieel vastgoed.
Na een inwerkperiode ben je als Senior Account Manager verantwoordelijk voor de verkoop van zoekertjes & reclameruimte. Je werkt in een competitieve B2B-omgeving. Je rapporteert rechtstreeks aan de Chief of Sales.
Job Description:
Je zal in deze rol actief zijn voor de volledige regio Limburg.
Affiniteit of werkervaring met digitale tools zijn écht een meerwaarde! Een klantenportefeuille? Ja, die krijg je! Als account manager ga je, je klanten op een goede en constructieve manier verder helpen!
Wat kan je verder verwachten in deze functie?
- Onderhouden en verder uitbouwen van bestaande relaties met je klanten (immokantoren : bedrijfsleiders en gebruikers);
- Verwerven van nieuwe klanten door gerichte prospectie;
- Analyseren van de behoeften van je gesprekspartner;
- Op maat adviseren van de klant;
- Voorbereiden van offertes en afsluiten van verkopen;
- Zorgen dat de maandelijkse sales -KPIs gehaald worden;
- Het aanspreekpunt zijn voor je klanten als regionale vastgoed-expert;
- Opvolgen van de klantentevredenheid en loyaliteit;
- Ondersteunen van acties om de kwaliteit van de zoekertjes te verbeteren;
- Signaleren van marketing- en business opportuniteiten;
- Sectorale netwerk-events bijwonen;
Candidate Profile:
- Je hebt een hogere commerciële opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt minstens 3 jaar sales ervaring.
- Je bent een sales-persoon in hart en nieren.
- Je hebt ervaring met de verkoop van diensten in een competitieve B2B-omgeving.
- Je hebt affiniteit met digitale media.
- Je bent dynamisch, flexibel en je bent resultaatgedreven.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
- Je bent een natuurlijke netwerker.
What Client Offers:
- Een professionele en stimulerende omgeving waarin vertrouwen, respect en teamgeest de sleutelwaarden zijn
- Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling (opleiding)
- Autonomie, verantwoordelijkheid en uitdagend werk
- Balans tussen werk en privéleven: thuiswerken, flexibele werkuren
- Een dynamische, open en op samenwerking gerichte bedrijfscultuur
- Welzijn: douches, fruit, fun room, teambuilding, eindejaarsdiner, happy hours, ...
- Een bedrijf dat marktleider is - een maatschappelijk verantwoorde onderneming met een reële impact op de maatschappij (Green Team, Inclusion Team, digitale toegankelijkheid voor iedereen)
- Een aantrekkelijk salarispakket in verhouding tot je ervaring
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123