Client Description:
MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant!
Samen met onze klant, een grote Vlaamse speler in de IT wereld met meer dan 200 werknemers, zijn we op zoek naar een PAYROLL OFFICER
Job Description:Als Payroll Officer maak je deel uit van een ervaren team dossierbeheerders dat instaat voor de loonberekening van A tot Z voor hun klanten.
Je krijgt een afwisselend takenpakket toebedeeld :
- Je berekent zelfstandig de lonen voor de medewerkers van hun klanten en zorgt hierbij voor een vlotte en vooral kwalitatieve opvolging van de bijhorende administratie.
- Hun klanten doen beroep op jouw expertise wanneer ze vragen hebben op sociaal-juridisch en administratief vlak. Je wordt hierbij ondersteund oor een jurist .
- Verder sta je in voor de uitvoering en opvolging van administratieve verplichtingen mbt de klantendossiers
- Door je servicegerichte en correcte aanpak nemen je klanten graag de telefoon om jouw advies te vragen: je hebt namelijk niet alleen aandacht voor hun noden, maar denkt ook proactief mee.
- Je test en documenteert nieuwe softwareversies.
- Je helpt bij het verbeteren van onze software en het aanpassen aan nieuwe wettelijke vereisten en gewijzigde gebruiksnoden.
- Je geeft aan hun klanten en eventuele nieuwe collega’s opleiding en presentaties over de softwareoplossingen en producten die we aanbieden.
- Je maakt offertes en volgt ze commercieel op.
- Je houdt je productkennis en expertise op vlak van sociale wetgeving en loonberekening up to date, maar dat wordt steeds vanuit coaching en opleidingen ondersteund
- je hebt minstens een middelbaar diploma op zak aangevuld met zo’n tweetal jaar relevante ervaring in loonberekening en sociale wetgeving. Is die ervaring binnen de lokale overheden, dan is dat mooi meegenomen.
- Je kan je vlot inwerken in de materie en het reglementair kader dat aan de basis ligt van onze softwaretoepassingen.
- Je bent in staat om gerelateerde wetgeving te interpreteren en toe te passen in de praktijk met eventuele hulp van de jurist
- Na je inwerkperiode zal je zelfstandig kunnen werken en draag je met je gezonde dosis flair en klantgerichte aanpak bij aan een vlotte samenwerking in het team dat een optimaal functionerende dienstverlening garandeert.
- Punctualiteit en nauwkeurigheid zijn je stokpaardjes.
- Tot slot spreek en schrijf je Nederlands foutloos
- Een contract van onbepaalde duur bij een stabiel bedrijf
- Een aantrekkelijk salarispakket met talloze extralegale voordelen zoals een maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en een zeer mooie teller aan vakantiedagen!
- Glijdende werktijden en een interessant thuiswerbeleid waarbij je tot 3 dagen per week kan telewerken.
- Vlotte bereikbaarheid van de kantoren met parking maar ook bereikbaar met openbaar vervoer vanuit Gent
- Mogelijkheid tot fietsleasing en een fietsvergoeding.
- Opleidingen on the job en extern
- Ervaren collega’s die je bijstaan met raad en daad.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123