Client Description:
BEDIENDE ORDER INPUT TIJDELIJK TOT EIND 2022
Voor een grote speler in Buggenhout, gespecialiseerd in het leveren van innovatieve kwaliteitsproducten, zijn wij op zoek naar een tijdelijke bediende order input die al zeker tot eind 2022 het Customer Service team komt ondersteunen!
Job Description:
Hoe wordt jouw dag ingevuld?
Je komt terecht bij het Customer Service team in ons kantoor te Buggenhout.
Jouw collega die verantwoordelijk is voor de order input, het beheren van de mailbox, stuurt jou de Belgische orderaanvragen 's morgens door. Het is jouw taak om deze orders op jouw eigen tempo in te geven zodat onze customer service medewerkers deze verder kunnen behandelen.
Na een inwerkperiode, en mits jouw interesse kan jouw takenpakket nog verder uitgebreid worden naar een echte customer service functie waarbij je dagelijks in contact zal staan met onze klanten en leveranciers!
Je zal dan ook worden ingezet voor het verwerken van de facturen en de klachtenbehandeling.
Candidate Profile:
Wij zijn op zoek naar:
Iemand die nauwkeurig en punctueel werkt! Daarnaast is het voor ons belangrijk dat je graag en snel nieuwe zaken aanleert en goed bij ons in het team past!
Wat is er mooi meegenomen?
Wij werken met SAP en het MS Office pakket. Heb je kennis hiervan? Dan is dat zeker een pluspunt!
Wij hebben klanten in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Engeland,... Hoe meer talen jij onder de knie hebt hoe meer orders wij jouw als bediende order input kunnen toevertrouwen!
What Client Offers:
ONS AANBOD:
- Mooie verloning voor starters €2420 bruto/maand, voor personen met meer ervaring tot €3000 bruto/maand
- Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag
- Kwartaalbonus
- ADV dagen
- Glijdende uren
- Benefits@Work platform waarmee je hoge online kortingen kan scoren!
Solliciteer dan snel online!
Voor verdere inlichtingen kan je terecht bij [email protected]
Wij garanderen discrete behandeling van jouw gegevens!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123