Client Description:
Voor onze klant te Zaventem zijn we op zoek naar een Order Entry Medewerk(st)er om in de medische sector te werken!
Job Description:
Als order entry medewerker ben je verantwoordelijk voor een gevarieerd takenpakket:
- Dagelijkse verwerking (input en opvolgen) van bestellingen (Benelux).
- Dagelijkse opvolging van de backorders, openstaande orders en communicatie naar klanten.
- Beantwoorden van vragen mbt bestellingen, facturen, artikel codes, prijzen, enz.
- Afhandelen van leverings- en facturatieklachten (inclusief creditnota’s).
- Organisatie en afhandeling van alle retouren.
- Dagelijkse verwerking van de “interventiebonnen” van de technische dienst.
- Contact met het magazijn mbt voorraadvragen en leveringsproblemen.
- Dagelijks archiveren van alle bestellingen, klachten, interventiebonnen, dispatch nota’s, backorders, enz.
Candidate Profile:
Wie ben jij?
- Beheers je het Nederlands en het Frans perfect, zowel mondeling als schriftelijk en heb jij ook een zeer goede kennis van het Engels?
- Heb jij een eerste relevante administratieve ervaring van een tweetal jaar en een goede kennis van MS Office OF een secundair of Bachelor diploma in een administratieve richting?
- Ben je administratief goed onderlegd ?
- Kennis van de medische sector is een pluspunt!
- Ervaring in het werken met een ERP systeem (SAP, AS400, ROSS etc…) is een pluspunt.
- Je bezit een grondige PC-kennis (excel, word, ...).
- Een basiskennis boekhouding is een pluspunt.
- Je bent sterk in telefonische contacten.
- Je bent klantgericht en een “problem solver”.
- Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en plichtsbewust.
- Je bent leergierig en bereid om continu te investeren in de noodzakelijke kennis nodig voor de job.
- Je levert kwalitatief werk binnen de overeengekomen termijn en bent stressbestendig.
- Je bent flexibel en werkt graag in teamverband.
Dan ben jij de kandidaat die we zoeken!
What Client Offers:
Je komt terecht in een dynamisch team met een gevarieerd takenpakket. Je krijgt een interne opleiding en ontvangt een loon naargelang jouw ervaring (tussen €2000 - €2700 bruto). Je ontvangt een interim contract dat overgaat naar een vast contract. Je werkuren zijn van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 16u30 en vrijdag van 8.00 tot 16.00.
Interesse? Solliciteer dan snel via onze website of bel naar 027090970!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123