Client Description:
Voor onze partner, een grote speler in de financiële sector, zijn we op zoek naar ambitieuze young potentials, om te starten in een job als Medewerker Customer Care Zicht & SpaarJob Description:
Het Contact Center staat dagelijks van de bank agenten, makelaars en klanten bij in het beantwoorden van al hun telefonische en schriftelijke vragen betreffende de door de Bank aangeboden producten zoals Home- en Mobile banking, kredieten, rekeningen, spaar- en beleggingsproducten, …
In dit kader zal je als Customer support advisor trachten zoveel mogelijk vragen onmiddellijk telefonisch te beantwoorden aan de hand van de beschikbare tools.
- De meest voorkomende vragen hebben betrekking op:
- Debet en kredietkaart gerelateerde vragen
- Zicht – en spaarrekeningen
- Phishing en fraude vragen
- Homebank en Mobiele app gerelateerde vragen
- Alle informatie met betrekking tot klantenbeheer / klanten acceptatie
De ideale kandidaat is:
- Klantvriendelijkheid
- Tweetalig FR-NL
- Affiniteit met bankproducten / digitale ondersteuning
Onze klant biedt je een uitdagende startersjob in de financiële sector! Je ontvangt een contract van 6 maanden, dat omgezet wordt in een contract van onbepaalde duur bij een positieve evaluatie. Je start op in een boeiende job, met veel doorgroeimogelijkheden, horizontaal en verticaal. Je ontvangt een goed salarispakket.
Interesse? Solliciteer meteen online of via www.manpower.be en voeg je CV toe aan je profiel! Vragen? Bel 02 500 09 00!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123