Client Description:
Manpower Roeselare is specialist in de rekrutering van bedienden en geschoolde arbeiders voor de KMO markt in onze regio. Wij bieden je uitzendwerk aan of vaste jobs voor onmiddellijke indiensttreding. Telkens weer gaan we voluit voor de ‘perfecte match’ tussen werkgever en sollicitant.
Onze klant bestaat reeds meer dan 30 jaar en ze zijn een onmisbare schakel voor de staalprojecten. Wegens hun hele sterke groei zijn we momenteel op zoek naar een Digital Marketing Specialist.
Job Description:- Je zal verantwoordelijk zijn voor de rapportering aan de Communications Manager en samen bepalen jullie een communicatiestrategie en de actieplan.
- Je zal instaan voor het inplannen, organiseren en ondersteunen van de uitvoering van digitale marketingcampagnes via de verschillende kanalen: e-mailing, sociale media en Google Adwords.
- Je werkt samen met Marketing & Communications Officer (verantwoordelijk voor contentcreatie) om samen sterke digitale campagnes op te zetten (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, Google ...).
- SEO optimalisatie van onze nieuwe website.
- Opzetten van gerichte advertenties & marketing campagnes + affiliate marketing.
- Social Media Marketing: implementatie en opvolging van campagnes.
- Budgetopvolging.
- HR App: implementatie & opvolging van artikels in het platform.
- Product Information Management: verantwoordelijk voor het updaten van de productinformatie in het systeem.
- Je hebt idealiter een masterdiploma in Marketing, Digitale Communicatie of Advertising of bent gelijkwaardig door de ervaring.
- Zeer goede kennis van omnichannel marketinglandschap en ervaring met het definiëren en opzetten van campaign journeys.
- Je hebt kennis/ervaring met Social Media management tools (Hootsuite, Kontentino, Buffer..).
- Google Ads, Google Analytics, Semrush hebben geen geheimen voor jou.
- Je hebt basiskennis van HTML.
- Je analyseert graag cijfers en zet ze om in uitvoerbare plannen & campagnes.
- Kennis van opkomende tech, innovaties en trends in digitale media advertising.
- Sterke organisatorische/projectmanagement vaardigheden en het vermogen om autonoom te werken.
- Je beheerst Nederlandse en/of Franse taal, kennis van een Engelse taal is een vereiste.
- Een fulltime aanbieding in een dynamisch en internationaal bedrijf.
- Een goede work-life balance met mogelijkheid tot thuiswerk.
- Een flexibele werkomgeving.
- Teambuildings en bedrijfsevents.
- De kans om bij te leren en door te groeien.
- Je krijgt een zeer aantrekkelijke verloning, aangevuld met maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag.
- Een tal van extralegale voordelen zoals een hospitalisatie- en groepsverzekering.
Interesse? Solliciteer dan snel via onderstaande link.
Bij vragen, neem gerust contact op telefonisch op het nummer 050/301080 of via mail ([email protected] tav Liesbeth)
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123