Client Description:
Voor onze klant, een internationaal bedrijf actief in de sector van gezondheids- en hygiëne producten, zijn we momenteel op zoek naar een Customer Service Expert te Diegem!Job Description:
Als Customer Service Expert sta je in voor een veelvoud aan taken:
- order management: je beheert de binnenkomende orders en zorgt voor een correcte input, bevestiging aan de klant en opvolging
- product-beschikbaarheid: je gaat na of producten nog beschikbaarzijn in de stock en biedt alternatieven aan waar nodig
- klachtenbehandeling: je behandelt klachten van klanten bij fouten in levering, facturen of andere issues en maakt credit nota's op
- klantencontact, telefonisch en via mail: je behandelt binnenkomende oproepen van klanten (ziekenhuizen, rusthuizen, apothekers, winkels, ...), interne departementen en logistieke partners.
Wie ben jij?
- Spreek jij vloeiend Nederlands, Frans én Engels?
- Heb jij een sterke kennis SAP (order - billing)? Dit is een absolute must!
- Heb jij een sterke kennis van MS Office?
- Kijk je terug op een eerste werkervaring in een customer service gerichte job, bij voorkeur in de FMCG sector?
- Ben jij proactief, dynamisch en werk je accuraat en zeer gestructureerd?
- Werk je communicatief en klantgericht?
Onze klant biedt je een uitdagende job in een boeiend bedrijf! Je krijgt een loon op basis van jouw ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, een verzekeringspakket en een laptop!
Interesse? Stuur dan snel jouw cv via [email protected] of bel voor meer info naar 02 709 09 70!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123