Client Description:
Manpower Office People is specialist in het rekruteren van bedienden voor administratieve en ondersteunende functies. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Dit is wat we doen. Welcome to a world of opportunity.
Voor een grote speler binnen de recyclagesector te Gent, zijn we dringend op zoek naar een NAUWKEURIG ADMINISTRATIEF BEDIENDE (min drie maanden).
Job Description:
Samen met je vier collega's van het back-office team ben je als administratief bediende verantwoordelijk voor een gevarieerd takenpakket:
- Je staat in voor de (administratieve) verwerking van aanvragen en orders van klanten.
- Deze orders stromen voornamelijk via e-mail en de website binnen, maar waar nodig neem je zelf telefonisch contact op met de klanten om bijkomende informatie en documenten op te vragen.
- Op een accurate wijze geef je deze informatie in in de verschillende softwarepakketen en daarnaast zorg je ervoor dat alles up-to-date blijft.
- Door jouw nauwkeurige manier van werken, zie je er op toe dat alle services en producten correct en tijdig geleverd worden.
Candidate Profile:
Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma aangevuld met een eerste administratieve ervaring. Een langdurige administratieve ervaring als jobstudent of stage rekenen wij uiteraard ook mee.
Je bent nauwkeurig, organisatorisch sterk en je kan goed zelfstandig werken.
Je raakt niet snel het bos door de bomen kwijt en je hebt geen probleem met prioriteiten stellen.
Je hebt een perfecte beheersing van het Nederlands, dit zowel schriftelijk als mondeling.
Je kan je minstens gedurende drie maanden engageren.
Een voorkennis van SAP en/of ERP is mooi meegenomen.
Herken jij jouzelf in dit profiel? Schitterend, dan ben jij voor ons de perfecte kandidaat!
What Client Offers:
Je komt terecht in een gezellig team binnen een standvastige organisatie te Gent.
Dankzij de opleiding on-the-job krijg je de kans om bij te leren en nieuwe vaardigheden op te doen.
Daarnaast beschik je dankzij de glijdende uren over de luxe om zelf te kiezen wanneer je opstart (tussen 7u30 en 9u).
Eenmaal ingewerkt kan je ook twee dagen per week van thuis uit werken. Ideaal dus voor een goede work-life balance.
Tegenover jouw inzet en ervaring staat er uiteraard ook een markconforme verloning.
Interesse? Stuur jouw cv naar [email protected] ter attentie van Linde of bel naar 09 265 85 55.
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123