Client Description:
Manpower is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'perfect match' tussen werkgever en sollicitant. Voor enkele klanten gelegen te Brussel zijn we regelmatig op zoek naar Administratief Bediende profielen (m/v/x) om hun teams te versterken!
Onze klanten zijn meestal marktleiders of grote namen van de privé sector: bank en verzekering, energie, diensten maar niet uitsluitend.
De verschillende werklocaties zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Je werktalen zijn Nederlands en Frans.
Jouw functieomschrijving is breed en kan verschillen per bedrijf waar je voor werkt.
Je voert administratief, ondersteunende opdrachten uit voor één of meer personen binnen het departement en draagt zo bij tot een vlotte, efficiënte administratieve werking van het departement.
Taken die je kan verwachten zijn: het opmaken en administratief verwerken van dossiers (bv. versturen documenten, nagaan wat ontbreekt, dossier inschrijven in een opvolgingssysteem), het opstellen van documenten (lay- out opmaken, briefwisseling/documenten vervolledigen, uitnodigingen opstellen, enz.), vragen beantwoorden van klanten/collega's aan de telefoon of per email, de agenda bijhouden, vergaderplekken klaarmaken, het opstellen van facturen, de bestelling van kantoorapparatuur, het archief bijhouden, klassement doen, fotokopies, enz.
In nood zal je ook de andere teams versterken en collega’s meehelpen.
Je bent idealiter in het bezit van een bachelordiploma (secretariaat, talen, communicatie, management, human resources, enz.) en hebt reeds een eerste relevante professionele ervaring of stage van enkele maanden in een soortgelijke administratieve functie.
Je spreekt vloeiend en schrijft correct Nederlands en Frans (en verder is het ook een voordeel als je de Engelste taal op een B1-B2 niveau kan beheersen).
Je hebt een dagelijks gebruik van MS-Office tools en kan zich snel aanpassen aan nieuwe interne programma's en processen.
Tijdens je werk ben je veel in contact met klanten en collega’s dus je moet sociaal ingesteld zijn en goede communicatieve vaardigheden hebben.
Je werkt methodisch en nauwkeurig en kan de juiste prioriteiten stellen rekening houdend met je verschillende taken.
Je respecteert de confidentialiteit van de informatie.
We bieden je een voltijdse job aan met veel afwisseling en een mooi salarispakket met extralegale voordelen.
De verloning is meestal geschiedt op basis van de barema’s voor de sector van onze klant.
Bij sommige van onze klanten en afhankelijk van de reden van de interim, na een paar maanden en een positieve evaluatie van jouw manager, kan je ook de mogelijkheid hebben om jouw interim contract te upgraden naar een contract voor bepaalde duur (CDD) of onbepaalde duur (CDI).
Interesse? Solliciteer dan snel online!
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123