Client Description:
Voor onze klant gelegen te Zellik zijn wij opzoek naar een flexibele administratief bediende.
Job Description:
Als administratief bediende zal jij onderandere verantwoordelijk zijn voor:
- Jij bent het laatste aanspreekpunt van klanten.
- Zo beheer jij de kassa van de autokeuring
- Na ontvangst van documenten van de inspecteur voer je de gegevens correct in het computersysteem.
- Je zorgt ervoor dat de klant kan afrekenen.
- Je zal dosiiers samenstellen en klasseren.
- Je zal telefonische oproepen beantwoorden of doorverbinden.
Je zal 2 dagen in een kantoor te Halle werken, de andere dagen werk je verdeeld over de kantoren Zellik en Mollem. Je werkdag begint om 9:03 en zal eindigen om 16:45.
Candidate Profile:
- Spreek jij zeer goed Nederlands en heb jij een goede geschreven kennis van het Frans?
- Ervaring in soortgelijke functie is een plus!
- Ben jij klantvriendelijk en communicatief zeer sterk?
- Ben jij iemand dynamisch, flexibel en kan jij goed zelfstandig werken?
- Ben jij onmiddelijk beschikbaar?
Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!
What Client Offers:
Je komt terecht in een dynamische omgeving. Onze klant biedt je een interimcontract met kans op een vast contract. Je ontvangt een marktconformloon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques.
Interesse? Solliciteer dan snel via onze website of stuur je CV naar [email protected]
Uitzendarbeid/Intérim : VG.361/BUOP | W-INT-RS-9 | Bxl:00374-406-20130208 & 00374-405-20130123